(Poistunut julkaisusta)

Talous- ja toimistoassistentti, Helsinki
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.10.2019
Etsimme juomateollisuuden parissa toimivalle asiakkaallemme kokoaikaiseen työsuhteeseen Helsingin keskustan tuntumaan

TALOUS- JA TOIMISTOASSISTENTTI

Tehtävässäsi työskentelet osana 5 hengen taloushallinnon tiimiä. Tehtäväkuvaasi kuuluvat avustaminen taloushallinnon tehtävissä, kuten reskontranhoito ja matkalaskujen tarkistus. Lisäksi vastuullesi kuuluvat erilaiset toimistoon liittyvät yhteistyösopimukset, kokousjärjestelyt, matkavaraukset, toimistotarviketilaukset ja postitus. Avustat yhteistyössä vakuutusyhtiöiden ja työterveyshuollon suuntaan.

Työsuhde on kokoaikainen. Valittu henkilö tulee työllistymään suoraan asiakasyritykseen. Työ alkaa sopimuksen mukaan marraskuun 2019 aikana.


Edellytämme sinulta

Kokemusta erilaisista taloushallinnon ja toimiston tehtävistä
Erittäin sujuvaa englannin kielen taitoa
Hyviä tietoteknisiä taitoja (mm. MS-Office)
AB-ajokorttia
Tiimityöskentelytaitoja ja positiivista työotetta


Tarjoamme sinulle

Mielenkiintoisen työn kansainvälisessä ja alansa huipulla olevassa yrityksessä
Positiivisen joukkuehengen hyvässä työyhteisössä


Arvostamme

SAP ja M2 -ohjelmien hallintaa
Kokemusta kansainvälisessä yrityksessä toimimisesta
’Can do’ -asennetta ja innokasta, kaikkeen tarttuvaa työskentelyotetta
Hyvää paineensietokykyä


Kiinnostuitko?

Kiinnostuitko? Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä hakemukseesi CV:si. Meille on erittäin tärkeää tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.


Lisätietoja

Nea Nieminen
Rekrytointikonsultti, Toimisto, Contact Center ja ICT
StaffPoint Oy || Satamakatu 22, 1. krs || 20100 TURKU
044 7866 120 || vaihde 030 047 2000
nea.nieminen@staffpoint.fi|| www.staffpoint.fi