(Poistunut julkaisusta)

Talous- ja projektikoordinaattori
Premico Group Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.1.2020

Me Premicolla etsimme hallinnon tiimiimme taloushallinnon kokemusta omaavaa aikaansaavaa tekijää monipuoliseen ja kokoaikaiseen talous- ja projektikoordinaattorin tehtävään.  

Työssäsi osallistut Premico-konsernin päivittäisiin talous- ja maksuhallinnon tehtäviin, kuten laskutukseen, myynti- ja ostoreskontraan, kuukausiraportoinnin avustamiseen sekä pankki- ja tilitoimistoyhteyksien hoitamiseen. Myös tilinpäätösmateriaalien valmistelu kuuluu toimenkuvaasi.  

Projektikoordinaattorin roolissa huolehdit toiminnanohjausjärjestelmämme (ValueFrame) projektinhallinnasta, kuten projektien tietojen päivityksistä, uusien asiakkaiden ja projektien avaamisesta sekä hinnastojen ja resurssointien päivityksistä toimeksiantosopimusten ja tarjousten mukaisesti. Kokemuksen puitteissa ja karttuessa pystyt myös kouluttamaan henkilöstöämme toiminnanohjausjärjestelmän käyttöön liittyen. Kiinteistökehityksen ja rakennuttamisen projektien hallintaan liittyy myös viranomais- ja talousasioiden koordinointia, jolloin ylläpidät projektien kustannusseurantaa ja maksuerätaulukoita sekä asioit mm. Patentti- ja rekisterihallituksen, Maanmittauslaitoksen ja RS-pankin kanssa. 

Toimenkuvaasi kuuluu myös muut hallinnolliset tukitehtävät, kuten pöytä- ja valtakirjojen valmistelu, postin käsittely, yleiset toimistotehtävät, dokumentointi ja asiakirjahallinta sekä sisäisiin kehitysprojekteihin osallistuminen.  

Onnistut tehtävässäsi, kun omaat muutaman vuoden kokemuksen taloushallinnon rutiinitehtävistä sekä tehtävään soveltuvan koulutuksen (esim. taloushallinnon merkonomi tai tradenomi). Ymmärrät taloushallinnon eri osa-alueiden vaatimukset, ajantasaisuuden tärkeyden sekä päätösten vaikutukset yrityksen liikevaihtoon ja tulokseen. Olet tarkka ja huolellinen sekä pärjäät ajoittain myös kiireen tuoman paineen alla. Tehtävässä tarvitaan myös myönteistä palveluasennetta, omatoimisuutta ja aikaansaavuutta. Henkilönä olet luotettava ja kykenet itsenäiseen työskentelyyn sekä toimimaan osana tiimiä. ValueFrame toiminnanohjausjärjestelmän ja Netvisor taloushallinto-ohjelman tuntemus katsotaan eduksesi. 

Premico on vuonna 1963 perustettu suomalainen kiinteistösijoitus- ja kehitysyhtiö, joka on erikoistunut vuokra-asuntojen rakennuttamiseen ja hallinnointiin. Me Premicolla tarjoamme sinulle monipuolisen työnkuvan mielenkiintoisessa kiinteistöalan toimintaympäristössä. Meille on tärkeää, että työyhteisömme ilmapiirissä on tilaa persoonille, jokaisen työ nähdään tärkeänä ja autamme toinen toisiamme rennossa ilmapiirissä. Pidämme tärkeänä myös työn ja vapaa-ajan tasapainoa, jota tukevat muun muassa joustavat työajat ja etätyöskentelymahdollisuudet. Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä aivan Helsingin keskustassa. 

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi hakulinkin kautta mahdollisimman pian, viimeistään 2.2.2020. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Liitäthän hakemukseesi ajantasaisen ansioluettelosi ja palkkatoiveesi. Täydennäthän hakemustasi myös vastaamalla hakulinkin takaa löytyvään videokysymykseen. Valmisteltuihin lisäkysymyksiin vastaa talous- ja hallintopäällikkö Piia Zilliacus, puh. 044 782 6266 arkisin klo. 10-14.00 välillä.