(Poistunut julkaisusta)

Talous- ja hallintoasiantuntija, määräaikainen
Fortum

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.3.2020

Työnkuvasi

Ekopartnerit Turku Oy on Fortum Waste Solution Oy:n ja Lounais-Suomen Jätehuolto Oy:n omistama Turun talousalueella toimiva ympäristönhuoltoalan yritys. Yrityksemme tarjoaa asiakaslähtöisiä kiertotalouden palveluita alueen elinkeinoelämälle. Lisätietoa yrityksestämme www.ekopartnerit.fi.

Etsimme palvelukseemme talous- ja hallintoasiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen äitiysloman sijaiseksi noin vuoden kestävään sijaisuuteen.

 

Työpäiväsi täyttyvät muun muassa seuraavista kokonaisuuksista

• Tulet kokonaisvaltaisesti seuraamaan ja analysoimaan yrityksen taloutta, tuotat erilaisia talouden ja toiminnan raportteja sisäisiin ja ulkoisiin tarpeisiin.

• Työskentelet tiiviissä yhteistyössä esimiesten sekä konsernin asiantuntijoiden kanssa parantaaksesi yrityksemme prosesseja ja kannattavuutta sisäisen laskennan ja talouslukujen avulla.

• Paikallistasolla hoidat itsenäisesti kaikki yrityksen talouteen liittyvät toiminnot konserniohjeistuksen mukaisesti.

• Vastaat yrityksemme taloussuunnittelusta, budjetointista, ennusteista sekä investointikokonaisuuden seurannasta.

• Erilaiset hallinnolliset tehtävät ja oman vastuualueen kehitystehtävät ovat osa päivittäistä työtäsi.

 

Konsernitasolla hoidetaan muun muassa yrityksemme käyttöomaisuuskirjaukset, kirjanpito ja kassanhallinta sekä ostolaskujen tallennus. Niitä et joudu työssäsi suoranaisesti tekemään, mutta vastaat kokonaisuudesta paikallisesti ja tuotat konsernin asiantuntijoille materiaalia tarpeen mukaan.

 

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisia työtehtäviä kehittyvässä toimintaympäristössä kiertotalouden ytimessä mukavassa työporukassa sekä ison konsernin työsuhde-edut.

 

Odotamme sinulta

• kaupallisen alan korkeakoulututkintoa (esim. tradenomi)

• kykyä suunnitella, ennakoida ja priorisoida työtehtäviä sekä taitoa hahmottaa kokonaisuuksia

• aiempaa kokemusta sisäisestä laskennasta ja tuloshakuista työotetta sekä taitoa hahmottaa toiminnan ja talouden välisen kytköksen

• aiempaa työkokemusta taloudenhallinnasta tuotannon ja prosessien osalta

• tietokoneen tulee olla sinulle tuttu työväline, varsinkin Excel-taulukoiden luominen sekä erilaisten järjestelmien käyttö ja niiden kehitys on sinulle luontaista

• olemme osa kansainvälistä konsernia ja sujuva englanti on välttämättömyys tehtävän hoitamiseen

 

Lisäksi katsomme eduksi

• mahdollisen kokemuksen ympäristöalan yrityksessä työskentelystä

• Vingo (JHL Win)– asiakasjärjestelmän hallitsemisen

 

Persoonana olet aktiivinen, oma-aloitteinen ja kehittämishaluinen. Tuet aktiivisesti liiketoimintaa ja yrityksen kasvua. Tiimityöskentely on sinulle luontaista. Koet muutoksen mahdollisuudeksi ja säilytät työskentelykykysi myös paineen alla. Sinulla on erinomaiset neuvottelu- ja vuorovaikutustaidot. Tuot rohkeasti omat näkemyksesi ja mielipiteesi esiin. Näet selkeästi kokonaisuuden, yksityiskohtia unohtamatta ja pystyt nopeaan analysointiin.

 

Kiinnostuitko?

Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi sähköisen rekrytointijärjestelmämme kautta viimeistään 29.3.2020. Lisätietoa avoinna olevasta tehtävästä antaa palvelupäällikkö Laura Haapala 010 7551 565 keskiviikkona 18.3. klo 12.30-15.00, maanantaina 23.3. klo 9.00-15.00 sekä torstaina 26.3. klo 10.00-15.00.

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme hyväksyttyä turvallisuusselvitystä ja terveystarkastusta, joka sisältää myös huumetestauksen.