(Poistunut julkaisusta)

Talouden ja hallinnon assistentti
Länsimetro Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.1.2019

Länsimetron rakentaminen jatkuu kakkosvaiheella, jossa metro laajenee Matinkylästä länteen. Haemme nyt talousyksikköömme Espooseen vahvistusta ja meillä on avoinna paikka

TALOUDEN JA HALLINNON ASSISTENTILLE

Mitä tarjoamme?

Tarjoamme sinulle tehtävän talouden, raportoinnin ja hankintojen parissa. Taloushallinnon vastuiden lisäksi meillä saat huolehtia laaja-alaisesta tehtäväkentästä, joka tarjoaa mahdollisuuden osaamisen laajentamiseen ja kehittymiseen.

 Olemme kaavailleet seuraavia kokonaisuuksia vastuullesi:

  • Taloushallinnon päivittäiset rutiinit, sopimusten hallinnointi, hallinnon budjetin seuranta, kokousten valmistelu ja pöytäkirjojen laadinta
  • Tilaukset: hallinnon ja elinkaaren tilausten sekä hankintapäätösten hallinnointi (laatiminen, arkistointi, ylläpito) ja hankintojen seuraaminen
  • Laskutus: ostolaskujen seuranta, myyntilaskutus ja laskutusasioiden tukihenkilönä toimiminen
  • Raportoinnin tuki sisäisessä raportoinnissa ja kustannusseurannassa
  • Kirjanpidon seuranta ja kehittäminen

Saat perehtyä koko talousyksikkömme toimintaan ja pääset oppimaan laajasti taloushallinnosta alan ammattilaisilta. Lisäksi toimit sijaisena yksikkömme muille jäsenille tarvittaessa.

Assistenttina tulet osaksi muutamasta hengestä koostuvaa, tiiviistä ja aikaansaavaa talousyksikköämme, jossa töitä tehdään hyvällä hengellä. Organisaatiomme on matala ja yhteisömme aidosti moninainen asiantuntijajoukko.

Emme ole perinteinen prosessiorganisaatio, vaan tekemistämme ohjaa hyvin selkeä ja konkreettinen, kaikille yhteinen tavoite – koko pääkaupunkiseutua palvelevan metrojärjestelmän rakentaminen. Meille on kunnia työskennellä yhteiskunnallisesti merkittävässä ja ainutlaatuisessa projektissa, joka on yksi Suomen suurimmista rakennusalan hankkeista.

Mitä odotamme?

Assistentin tehtävä soveltuu parhaiten työotteeltaan järjestelmälliselle ja tarkalle henkilölle, joka nauttii siitä, että saa arjen rullaamaan. Tehtävän vaativuutta on mahdollista muotoilla kokemuksesi mukaan, joten rooli voi soveltua niin alalla vasta joitakin vuosia toimineelle henkilölle kuin myös kokeneemmallekin konkarille.

Viihdyt tehtävässä, jossa huolehdit, että prosessit pyörivät sujuvasti: luvut täsmäävät ja asiat tehdään suunnitelman ja aikataulun mukaan. Priorisoit ja aikataulutat tehokkaasti omaa työtäsi etkä häkelly, vaikka joskus joudutkin pitämään monta palloa yhtä aikaa ilmassa.

Lisäksi etsimällämme henkilöllä on kattava ymmärrys talouden perusprosesseista ja kirjanpidosta sekä kokemusta vastaavan kaltaisista avustavista taloushallinnon tehtävistä. Arvostamme soveltuvaa kaupallista tutkintoa (esim. tradenomi) ja hankintoihin liittyvää osaamista.

Jäikö jokin askarruttamaan? Annamme mielellämme lisätietoja seuraavasti:

  • talousjohtaja Matias Johansson (p. 040 590 0313), tavoitettavissa to 24.1. klo 15–16 ja ti 29.1. klo 15–16
  • rekrytoinnissa avustava konsultti Milla Kansonen Psyconilta (p. 020 7101 282), parhaiten tavoitettavissa pe 1.2. klo 8.30–9.30 ja ma 4.2. klo 11–12

Odotamme hakemustasi – jätäthän sen viimeistään 4.2. osoitteessa www.psycon.com/jobs.

assistentti, talous, taloushallinto, kirjanpitäjä, kirjapito, espoo, matinkylä