Tahdomme erityispalveluneuvojia
Säästöpankkikeskus

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 12.1.2021

Haemme Säästöpankkikeskukseen erityispalveluneuvojia uuteen perustettavaan Service Deskiin.

Tahdomme joukkoomme useampia henkilöitä, joilta löytyy intohimoa, tahtoa ja asennetta palvella kaikkia säästöpankkilaisia parhaalla mahdollisella tavalla. Tavoitteenamme on asiantuntijuudellamme mahdollistaa säästöpankkilaisten sujuva arki ja paras mahdollinen asiakaspalvelu. Mottonamme on, että Service Desk auttaa aina, suurella sydämellä.

Tarjolla on vakituisia työtehtäviä Säästöpankkiryhmään perustettavassa keskitetyssä Service Desk -toiminnon teknisessä tuessa ja sovellustuessa. Tehtävässäsi neuvot ja avustat säästöpankkilaisia sekä ServiceNow-palvelunhallintajärjestelmän välityksellä että puhelimitse. Service Desk tulee tarjoamaan teknisessä tuessa digitaaliseen työympäristöön liittyvää teknistä tukea ja neuvontaa ja sovellustuessa pankkijärjestelmien käytön neuvontaa. Osallistut myös ohjeistuksen sisällöntuottamiseen ja jatkuvaan kehittämiseen. Lisäksi Service Deskin teknisellä tuella on vahva rooli häiriötilanteiden hallinnassa ja -tiedottamisessa monitoimittajaympäristössä.

Työ Service Deskissä edellyttää kykyä nopeatempoiseen paineen alla työskentelyyn, ratkaisukeskeistä lähestymistapaa sekä erinomaisia asiakaspalvelu- yhteistyö- ja viestintätaitoja. Voit olla alan konkari tai alan konkariksi haluava. Tahto, oikea asenne ja aktiivisuutesi ratkaisee sen, miten onnistut tehtävässäsi.

Tärkeää on, että

  • haluat auttaa
  • haluat tietää ja oppia jatkuvasti uutta
  • haluat löytää ratkaisut monimutkaisiinkin ongelmatilanteisiin
  • haluat hoitaa ja selvittää asiat sinnikkäästi loppuun asti
  • haluat kehittää toimintaa ja yhteisiä toimintatapoja kaikkien kannalta parhaiten toimiviksi
  • haluat tuottaa parasta mahdollista palvelua

Eduksesi katsotaan

  • ServiceNow ITSM-työkalun tunteminen
  • SIAM- ja ITIL-viitekehysten mm. palvelunhallintaprosessien tunteminen
  • englannin ja ruotsin kielen taito
  • finanssialan vaatimusten tunteminen

Lisäksi teknisessä tuessa eduksesi katsotaan, että sinulla on soveltuva IT-alan koulutus (esim. IT-tradenomi) ja/tai työkokemus, laaja osaaminen Windows10-työasemaympäristöistä ja Office365 järjestelmistä sekä erityisesti häiriönhallinnan prosessin tuntemus. Sovellustuessa eduksesi katsotaan pankkijärjestelmien käytön, prosessien ja pankkiliiketoiminnan tunteminen. Odotamme sinulta valmiutta työskennellä ajoittain myös iltaisin ja lauantaisin.

Tarjoamme sinulle monipuolisen työnkuvan pankki- ja IT-alan ytimessä sekä mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä alan asiantuntijana. Pääset mukaan luomaan ja pystyttämään uutta toimintoa, palveluja ja huipputiimiä sekä käyttöönottamaan ja kehittämään Service Deskiä.

Tuemme Säästöpankkikeskuksessa koko Säästöpankkiryhmän kasvua ja strategian toteutumista ja siinä sinulla on tärkeä rooli. Käytössämme on modernit digitaaliset työvälineet, joustavat työajat ja pääset osaksi motivoitunutta ja kehittyvää työyhteisöä. Työskentelet Säästöpankkipalveluiden Helsingin Vallilan toimitiloissa.  Ajoittainen, sopimuksen mukainen etätyöskentely on mahdollista.

Tahdomme Säästöpankkiryhmässä olla asiakaskokemuksessa Suomen ykkönen! Haluamme erottua asiakkaidemme talouden huippuasiantuntijana ja kohdata asiakkaamme ihmisläheisellä, joustavalla, ammattitaitoisella ja hyväntuulisella palvelulla kaikissa palvelukanavissa. Tule siis mukaan tälle matkalle ykköseksi!

Innostuitko? Hae meille täyttämällä hakulomake 31.1.2021 mennessä! Toimithan nopeasti, sillä etenemme prosessissa jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävistä saat Service Deskin esimieheltä Eine Tähtiseltä, puh. 040 826 2120 tiistaina 19.1 ja 26.1 klo 15-16 ja keskiviikkona 13.1 klo 12-13 ja 27.1 klo 9-10 sekä torstaina 14.1 ja 21.1 klo 15-16.  

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot