(Poistunut julkaisusta)

System Specialist, Service Desk
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.2.2018

Haemme vahvistusta ammattitaitoiseen asiantuntijatiimimme ja etsimme nyt

System Specialistia Service Desk -palveluihin

Elisa Appelsiinille Helsinkiin. Tehtävä on toistaiseksi voimassaoleva.

Service Desk palveluissa vastataan pk-segmentin ulkoistus- ja tukipalveluasiakkaiden tietojärjestelmien toimivuudesta sekä tuetaan loppukäyttäjiä kaikissa tietotekniikkaan liittyvissä kysymyksissä.

Pääasialliset työtehtäväsi tulevat olemaan työpyyntöjen vastaanottaminen ja ratkaiseminen Service Deskissä.Toivomme sinun olevan innostunut ja ylpeä ammattitaidostasi, joka näkyy jokapäiväisessä työssäsi ja tekemisessäsi. Tärkein tavoitteesi työssäsi on tyytyväinen asiakas. Halu oppia uutta ja kehittyä on sinulle luontainen tapa suhtautua jatkuvasti muuttuvaan IT-maailmaan. Yleisen toiminnan ja viihtyvyyden kehittäminen eivät nostata karvojasi pystyyn, vaan heittäydyt myös rennosti mukaan ideoimaan uutta.

System Specialistin tehtävässä menestyminen edellyttää mm. seuraavia asioita.

  • PK-segmentin yritysten tuntemus
  • Palvelin-ja verkko-osaaminen
  • Työasema- ja mobiililaiteosaamista
  • Microsoft pilviteknologioiden(O365/Azure AD) osaamista
  • AD-ympäristöjen osaamista
  • Palvelinympäristön ylläpito ja hallinnointi osaamista
  • Asiakaskeskeistä ajattelu- ja toimintatapaa
  • Tahtoa tehdä laadukasta tulosta
  • Kiinnostusta työskennellä tiimissä ja kykyä toimia itsenäisesti
  • Aloitteellista ja vastuullista työotetta
  • Aktiivista asennetta asiakkaiden tarpeiden ratkaisemisessa
  • Hyvää ongelmanratkaisukykyä
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • Erinomaisia asiakaspalvelutaitoja

Arvostamme

  • Vahvaa MAC työasemakokemusta
  • Kokemusta Linux käyttöjärjestelmän ylläpidosta
  • Halua oppia uutta myös oman osaamisalueensa ulkopuolelta
  • Innostavaa ja energistä asennetta

Tarjoamme sinulle loistavan mahdollisuuden työskennellä ja kehittää osaamistasi mielenkiintoisten asiakkaiden ja uusimpien teknologioiden parissa, osaavan ja kannustavan asiantuntijajoukon ympäröimänä. Työajat tehtävässä ovat arkisin klo 9-21 välilllä, vuorojen vaihto tarvittaessa joustavaa. Meillä Elisalla joustava työkulttuuri, parhaat mahdolliset esimiehet, laajat koulutus- ja etenemismahdollisuudet sekä tinkimättä parhaat työvälineet ovat tärkeimpiä asioita ihmisten viihtymisen kannalta. Linkin takaa voit lukea Elisasta ja meistä elisalaisista. Ja somessa voit seurata arkeamme esimerkiksi Instagramissa, #elisalainen.

Jos kiinnostuit paikasta ja sinulla on siitä kysyttävää, niin ota yhteyttä Eero Engbäck (puh. 050 316 1826, etunimi.sukunimi@elisa.fi).

Lähetäthän hakemuksesi heti, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!