System Specialist, Elisa Oyj, Helsinki
Tietoa tehtävästä
Haluatko olla rakentamassa parempaa tulevaisuutta hyvässä seurassa kehittyen IT-tuen ammattilaisena? Tämä tehtävä sopii mainiosti jo vastaavaa työkokemusta kerryttäneelle reippaalle tiimipelaajalle, jolta löytyy intoa kehittyä ammatillisesti ajoittain nopeatempoisessakin ympäristössä. Mikäli sytyt teknisten haasteiden ratkomisesta ja erinomaisten asiakaskokemusten tuottamisesta, lue lisää alta ja jätä hakemus tehtävään!
Etsimme asiakkaallemme Elisa Oyj:lle System Specialistia monipuolisiin ja mielenkiintoisiin IT-tuen tehtäviin service deskiin. Työskentely tapahtuu lähtökohtaisesti Elisan toimistolla Pasilassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Tehtävänkuvaus
Tulet työskentelemään yhden yritysasiakkuuden parissa ratkoen monipuolisia teknisiä tukipyyntöjä, opastaen loppukäyttäjiä sekä tehden etäasennuksia. Tukipyynnöt sijoittuvat pääasiallisesti Windows- ja M365 -ympäristöihin. Tärkeimmät työkalusi ovat tikettijärjestelmä, Active Directory (käyttäjähallinta) sekä puhelin ja etäyhteystyökalu, joiden kautta pääasiallisesti kommunikoit loppukäyttäjien kanssa niin suomeksi kuin englanniksikin.
Teet töitä hyvällä fiiliksellä tiiviisti yhdessä nuorekkaan tiimin kanssa, minkä vuoksi odotamme sinulta erinomaisten asiakaspalvelutaitojen lisäksi kykyä saumattomaan tiimityöskentelyyn ajoittain hektisessäkin ympäristössä. Toivomme, että olet päässyt jo kehittämään teknistä osaamistasi IT-tuen työtehtävien parissa vähintään vuoden verran.
Tehtävä on kokoaikainen (37,5 h/vko) työaikojen sijoittuessa klo 7-18 välille. Sopimus tehdään määräaikaisena helmikuun 2024 loppuun asti. Työnantajana työsuhteessa toimii Barona IT Oy. Tehtävään valituista teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle. Työt alkavat arviolta elokuussa turvallisuusselvityksen valmistuttua.
Odotamme:
- Soveltuvia IT-alan opintoja
- Aikaisempaa työkokemusta IT-tuen tehtävistä (n. 1 vuosi)
- Vahvaa tuntemusta Windows-käyttöjärjestelmistä sekä M365-ympäristöstä
- Erinomaisia sosiaalisia taitoja sekä kykyä toimia ratkaisukeskeisesti loppukäyttäjärajapinnassa
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
- Oma-aloitteista ja positiivista työskentelyotetta
Tarjoamme:
- Rennon, huumorintajuisen ja asiantuntevan työyhteisön työsi tueksi
- Kattavan perehdytyksen
- Ammatillista kehittymistä mielenkiintoisen ja tunnetun loppuasiakkuuden parissa
Kiinnostuitko? Laitathan hakemuksesi meille mahdollisimman pian ja lisäät mukaan PDF-muotoisen CV:si. Käymme hakemuksia läpi ja haastattelemme jo hakuajalla. Toteutamme ensimmäisen kierroksen haastattelut Teamsin kautta etänä.
Tietoa työnantajasta
Elisa Oyj
End User Services -yksikössä tarjoamme Service Desk- ja lähitukipalveluita IT-ulkoistusasiakkaillemme. Meillä työskentelee noin 150 henkilöä. Elisa on jakautunut henkilöasiakasyksikköön ja yritysasiakasyksikköön, End User Services toimii Elisan Yritysasiakkaat yksikössä. Elisa Oyj on korkean osaamisen operaattori ja IT-palvelutalo. Toimintamme perustuu syvään teknologiaosaamiseen ja aidosti asiakaslähtöiseen toimintaan.
Rekrytointia hoitaa
Barona IT on johtava IT-alan työelämän asiantuntija – työllistämme vuosittain jo yli 1000 IT-alan asiantuntijaa asiakkaillemme. Tehtävämme on rakentaa, kehittää ja uudistaa työelämää löytämällä yrityksille oikeat osaajat sekä osaajille oikeat haasteet, heille sopivissa yrityksissä. Haluamme olla IT-alan paras sparraaja työelämässä ja tavoitteemme on auttaa sinua kehittymään urallasi haluamaasi suuntaan.
Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/barona-it/2080757-3