System Specialist, Asiakastuki (Tampere)
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.1.2018

Elisalla kuljet digitalisaation aallonharjalla ja pääset jalkauttamaan täysin uudenlaisia palvelukokonaisuuksia asiakkaidemme liiketoimintatarpeisiin. Me Elisalla tiedämme, että yritysasiakkaidemme liiketoiminta elää jatkuvassa muutoksessa, jolloin ketterät, modernit ja kokonaisvaltaiset Elisan ITC-ratkaisut toimivat kivijalkana jatkuvalle kehitykselle ja yhdessä asiakkaidemme kanssa rakennamme kilpailuetua innovatiivisin liiketoimintamallein. Elisa IT-liiketoiminta on korkean osaamisen IT-palvelutalo, jonka liiketoiminta perustuu erinomaiseen asiakastyytyväisyyteen, vahvaan teknologiaosaamiseen sekä aitoon asiakaslähteiseen toimintaan.

Haemme nyt System Specialistia asiakastukitiimiin Tampereelle toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen Elisa Appelsiinille.

Pääset osaksi Tukipalvelut-tiimiä, jonka asiantuntijat vastaavat Elisa Appelsiinin ulkoistus- ja tukipalveluasiakkaiden tietojärjestelmien toimivuudesta sekä tukevat loppukäyttäjiä kaikissa tietotekniikkaan liittyvissä kysymyksissä. Tukea annetaan sähköpostitse, puhelimitse, sähköisen palvelukanavan kautta sekä paikan päällä asiakkaiden luona. Tavoitteenamme on ratkaista asiakkaan ongelmatilanne jo heti ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • Tietoteknisen alan koulutusta, harrastuneisuutta tai työkokemusta
  • Hyviä asiakassuhdetaitoja sekä asiakaskeskeistä ajattelu- ja toimintatapaa
  • Kykyä toimia itsenäisesti, aloitteellisesti ja vastuullisesti
  • Kykyä ja halua ylläpitää omaa osaamistaan teknologioiden kehittyessä
  • Erinomaista ongelmanratkaisutaitoa
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Microsoftin tuotteiden osalta edellytämme osaamista niin käytönneuvonnasta kuin ongelmanratkaisusta seuraavilla osa-alueilla: Windows-käyttöjärjestelmät, Office-tuotteet, Outlook/Exchange, Skype for Business, Sharepoint sekä Active Directory ryhmien ja käyttäjien hallinnan osalta.

Erityisesti ilahdumme, mikäli edellä mainittujen lisäksi sinulla on

  • Kokemusta puhelintyöskentelystä
  • Microsoftin pilvipalveluiden tuntemusta
  • Kokemusta Powershellistä tai skriptaamisesta
  • Kokemusta eri mobiililaitteista ja niiden alustoista
  • Osaamista Applen työasemien ja mobiililaitteiden käytönneuvonnasta ja ongelmanselvityksestä
  • Halua oppia uutta myös oman osaamisalueesi ulkopuolelta

Tarjoamme sinulle inspiroivan työympäristön, mukavat työkaverit, välittävän esimiehen, hyvät kehittymis- ja etenemismahdollisuudet (mm. teknologiasertifiointeihin tähtääviä koulutuksia) sekä herkulliset henkilöstöedut! Elisa tarjoaa työpaikkana ison talon edut yrittäjähenkisellä meiningillä ja on tutkitusti yksi Suomen parhaista työpaikoista. Linkin takaa voit lukea Elisasta ja meistä elisalaisista. Ja somessa voit seurata arkeamme esimerkiksi Instagramissa, #elisalainen.

Jos kiinnostuit paikasta ja sinulla on siitä kysyttävää, niin ota yhteyttä Heidiin (heidi.valiniemi@elisa.fi tai 050 593 5820), hän kertoo sinulle lisää tehtävästä.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1099269
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 25.2.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Heidi Väliniemi (heidi.valiniemi (a) elisa.fi)
  • Puhelin: 0505935820
  • Sijainti: Tampere