(Poistunut julkaisusta)

System Specialist Abloylle
Go On Helsinki

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.11.2019
ABLOY suojaa ihmisiä, omaisuutta sekä liiketoimintaa maalla, merellä ja ilmassa – olosuhteista riippumatta. Käyttäjien yksilöllisiin tarpeisiin luodut ratkaisut ulottuvat kotien lukinnasta äärimmäistä turvaa vaativiin ammattikohteisiin. Asiantuntevasta palvelusta Abloylla vastaa maailmanlaajuinen 90 maata kattava jakeluverkosto.

Etsimme nyt Abloylle, Access Control-tiimiin

SYSTEM SPECIALISTIA

hyvin monipuoliseen työtehtävään, jossa pääset kehittymään ja kehittämään. Tehtävässäsi vastaat mm. Abloyn asiakkaan työaikajärjestelmän käyttöönotosta ja tuet asiakasta käyttöönoton onnistumisessa. Tehtäviisi kuuluu mm. työehtosopimuksen läpikäynti ja työajan laskentasääntöjen tulkinta sekä työajan seurantajärjestelmän konfigurointi ja tukeminen testausvaiheessa.
Lisäksi pääset hoitamaan tiimiä ja projektipäälliköitä järjestelmien toimituksessa ja laskutuksessa myös muiden asiakkaiden osalta.

Jotta onnistut tehtävässä, sinulla tulisi olla osaamista ja ymmärrystä taloushallinnon ja laskutuksen perustoiminnoista. Edellytyksenä on ymmärrys palkanlaskennasta työajanseurannan näkökulmasta mm. ylityöt, lomakertymät yms. Lisäksi sinun tulisi hallita työajanseurannan perusteet, kuten liukumat, työaikasaldot ja poissaolot. Eduksesi on, jos sinulla on kokemusta useamman työehtosopimuksen osaamisesta.

Tehtävässä onnistumisessa voisi olla avuksi myös aiempi työkokemus työajanseurannan/laskennan järjestelmien parista, ehkäpä pääkäyttäjäroolissa, sekä mahdollinen, aiempi järjestelmän käyttöönottokokemus. Toimintatyyliltäsi olet huolellinen ja tarkka. Sinulla on myös tehtävään soveltuva koulutus.

Tehtävä on määräaikainen ja sen arvioitu kesto on maaliskuun 2020 loppuun saakka. Kyseessä on osa-aikainen työ, mutta jos sinulla on laaja taloushallinnon osaaminen, tehtävässä on mahdollisuus myös täysiin työtunteihin ja viiteen työpäivään viikossa. Työt alkavat sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian.

Tarjoamme sinulle haasteellisen ja monipuolisen työn vastuullisessa ja hyvillä arvoilla varustetussa yrityksessä, kattavan perehdytyksen tehtäviisi sekä ammattitaitoisten kollegoiden tuen työhösi. Työsopimuksesi solmitaan Go Onin kanssa ja sinulle avautuvat myös muut Go Onin ura- ja etenemismahdollisuudet.

Go On Yhtiöt on suomalainen henkilöstöpalveluja tarjoava yritysketju, jonka kautta löydät runsaasti avoimia työpaikkoja ja uramahdollisuuksia. Palveluihimme kuuluvat mm. henkilöstövuokraus, rekrytoinnit, soveltuvuusarvioinnit ja koulutus. Kuulumme Henkilöstöpalveluyritysten Liittoon (HPL).

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, laitathan hakemuksesi tulemaan CV:n ja palkkatoiveen kera. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti kun sopiva henkilö löytyy. Älä siis aikaile vaan hae heti! Lisätietoja antaa Katriina Rantanen, p. 050 4777 966 tai katriina.rantanen@go-on.fi. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia tietosuojasyistä.