(Poistunut julkaisusta)

System Manager Kortit ja käyttölaina -yksikköön
Aktia Pankki Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.6.2020

Vuoteen 2023 ulottuvan strategiapäivityksen mukaisesti Aktia hakee entistä vahvemmin kasvua varainhoidosta ja uusista asiakkaista Suomen kasvukeskuksissa sekä jatkaa toimintansa tehostamista entisestään. Strategian tavoitteena on tukea Aktian kasvutavoitteita sekä viedä yhtiötä kohti uutta visiota olla "Se hyvä pankki. Ja erinomainen varainhoitaja". Kortit ja käyttölaina -yksikön tavoitteena on tukea osaltaan pankin strategiaa ja tuottaa oman vastuualueensa osalta pankin strategiaa edistäviä tuotteita ja palveluita mahdollisimman tehokkaasti.

Kortit ja käyttölaina -yksiköllä on tuotevastuu vakuudettomista lainoista sekä maksukorteista sisältäen debit-kortit ja luottokortit.

Haemme nyt Kortit- ja käyttölaina -yksikköömme järjestelmäomistajaa/System Manageria!

Tehtäväkuvaus ja vastuualueet

System Manager toimii liiketoiminnallisena järjestelmäomistajana, jolla on kokonaisvastuu määrätystä järjestelmätoiminnallisuudesta ja siihen kuuluvista prosesseista sekä järjestelmän kehittämisestä. Kokonaisvastuuseen kuuluu ensisijaisesti järjestelmän kehittäminen liiketoiminnan tarpeista lähtien. Sen lisäksi System Managerin tehtävään kuuluu järjestelmäasiantuntijana toimiminen, vaatimusten määrittely sekä dokumentointi. System Manager koordinoi hyväksymistestaukset ja huolehtii järjestelmään liittyvästä toimittajayhteistyöstä ja tukee tarvittaessa liiketoiminnan edustajana virhetilanteiden selvittämisessä.

Pääasialliset tehtäväsi

Järjestelmävastuu korttijärjestelmistä ja niiden kehittämisestä:

• Kehitysaihioiden suunnittelu, aikataulutus ja priorisointi
• Korttien ja käyttölainojen compliance-muutosten seuranta järjestelmävaatimusten osalta
• Kokonaisvastuu oman alueen projekteista ja kehitysaihioista
• Aktiivinen yhteistyö IT-kehitysyksikköjen ja digital service -yksikön, järjestelmätoimittajien ja muiden sidosryhmien kanssa

Testaus

• Hyväksymistestauksen suunnittelu ja toteutus omien vastuujärjestelmien osalta

Dokumentaatio

• Oman vastuualueen toiminnallisen dokumentaation laatiminen ja ylläpito
• Ohjeiden ja käsikirjojen laatiminen ja ylläpito järjestelmänäkökulmasta

Häiriötilanteet ja insidentit

• Tukee tarvittaessa liiketoiminnallisen järjestelmäomistajan roolissa asioiden selvittämisessä

Toivottu osaaminen

• Aiempi kokemus järjestelmäkehityksestä 
• Aiempi kokemus järjestelmätestauksesta 
• Aiempi kokemus korttiliiketoiminnasta
• Aiempi kokemus korttiverkostojen kanssa toimimisesta
• Hyvä SQL- ja Excel-osaaminen
• Erinomaiset kirjalliset ja suulliset taidot englannin ja suomen kielissä. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
• Itsenäinen työskentelyote sekä kyky tehdä itsenäisesti päätöksiä
• Kyky sopeutua toimintaympäristössä tapahtuviin muutoksiin
• Oma-aloitteisuus
• Hyvä yhteistyö-, viestintä- sekä koulutuskyky (sisältäen ohjeistukset ja koulutusmateriaalin)

Tarjoamme sinulle

• näköalapaikan rahoitusalalla, joka on suuressa murroksessa tällä hetkellä
• mielenkiintoisia ja haastavia työtehtäviä, joiden parissa sinulla on mahdollisuus kehittää omaa ammattitaitoasi sekä osallistua vaihteleviin ja mielenkiintoisiin rahoitusalan kehityshankkeisiin
• paikan mukavassa tiimissä
• Aktian hyvät henkilöstöedut
• työpaikan hyvältä sijainnilta Helsingin keskustasta.

Yhteystiedot

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Valtteri Hasa, puh. 050 351 6832, joka on tavoitettavissa seuraavina ajankohtina: 30.6.2020 klo 9–10, 22.7. klo 9–10 tai 23.7 klo 9–10.

Hakuaika päättyy 26.7.2020.

Täytämme toimen heti sopivan henkilön löydyttyä.