(Poistunut julkaisusta)

Support specialist
Ultracom Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.1.2020

Ultracom Oy perustettiin vuonna 1993 vastatakseen alan tarpeisiin langattomaan tiedonsiirtoon. Langattoman tiedonsiirron osaaminen siirtyi pian myös kuluttajaelektroniikkaan, kun yritys lanseerasi vuonna 1996 metsästyskoirien paikannuslaitteen. Langatonta tiedonsiirtoa hyödyntävät seurantalaitteet saavuttivat suuren suosion ja ensimmäinen GPS-teknologiaan perustuva seurantalaite lanseerattiin vuonna 2005. Nykyisin yritys kehittää erityyppisiä tuotteita eläinten seurantaan ja tuotevalikoimaan kuuluu koirien seurantalaitteiden lisäksi muun muassa karjan seurantalaitteet ohjelmistoineen. Ultracom Oy markkinoi ja myy tuotteitaan Euroopan alueella. Suomessa yrityksellä on yli viisikymmentä jälleenmyyjää.

Etsimme nyt Ultracom Oy:lle teknistä asiakasneuvojaa (support specialist) määräaikaiseen työsuhteeseen.

Haemme asiakkaamme osaavaan joukkoon lisävahvistusta teknisen asiakasneuvojan muodossa. Työ on kokoaikaista päivätyötä. Määräaikainen työ alkaa toukokuun alussa ja arvioitu kesto on lokakuun loppuun, jatko on mahdollinen.

Tekninen asiakasneuvoja toimii osana Ultracomin tukitiimiä sekä hoitaa Ruotsin Chat, sähköposti ja puhelintukea. Työhön voi sisältyä myös pieniä käännöstöitä suomesta/englannista ruotsiksi tai päinvastoin.

Etsimämme henkilö omaa itsenäisen työotteen, on ongelmanratkaisukykyinen ja nauttii työskentelystä nopeatempoisessa ja hektisessä työympäristössä. Työ on itsenäistä, mutta tehdään osana pientä, osaavaa tiimiä. Asiakaspalveluhenkisyys on työssä tärkeää, joten aiempi kokemus asiakaspalvelutyöstä on välttämätöntä. Hyvät tietokoneen käyttötaidot ja perusohjelmistojen hallinta on myös työssä tärkeää. Kokemus julkaisujärjestelmistä (esim. WordPress) tai tukijärjestelmistä (esim. Freshdesk) on plussaa. Kielivaatimuksina tehtävässä on erinomainen kirjoitettu ja puhuttu ruotsin kieli. Henkilön on kyettävä myös kommunikoimaan suomeksi tai englanniksi.

Tarjoamme sinulle erinomaisen mahdollisuuden työskennellä Kempeleläisen, oman alansa edelläkävijän palveluksessa osaavien kollegojen ympäröimänä. Asiakkaamme tarjoaa mielekästä ja vaihtelevaa työtä sekä kattavan perehdytyksen tehtäviin. Perehdytys tapahtuu Kempeleen toimipisteessä. Työssä on etätyön mahdollisuus, henkilön on kuitenkin työskenneltävä tarvittaessa Kempeleen toimipisteessä.

Ensimmäinen askeleesi kohti uusia haasteita on jättää työhakemus sivujemme www.adecco.fi kautta ja tuoda paras osaamisesi esille viimeistään 06.03.2020 Liitä hakemukseen myös CV ja palkkatoive. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Annukka Sulonen, annukka.sulonen@adecco.fi, p. 040 687 2632