(Poistunut julkaisusta)

Support Agent
ABAX

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.8.2019

 

Asiakaspalvelumme hakee nyt asiakaspalvelijaa tekniseen tukeemme.

Työskentelet pääasiassa kalustonseurantajärjestelmän parissa, jota käytämme raskaan kaluston ja työkoneiden seurannassa. Looginen ajattelukyky ja tietotekninen osaaminen/kiinnostus on pääasia. Koulutamme sinut tehtävään.

Edellytämme sujuvaa suomen kielen taitoa. Lisäksi osaat toisena kielenä joko englantia tai ruotsia hyvin.

Työpaikka sijaitsee Vantaalla tai halutessasi voit sijoittua myös Larvikiin, Norjaan. Työ alkaa sopivan henkilön löydyttyä tai sopimuksen mukaan.

 

Työkuvaus

- Hoidat asiakkailta saapuvia puheluita, sähköposteja ja chat-viestejä ABAXin standardien mukaisesti.

- Löydät nokkelasti ratkaisuja asiakkaiden teknisiin ongelmiin.

- Pidät huolta, että asiakkaan ongelma tulee ratkaistuksi.

- Kirjaat asiakkaan kanssa käydyt keskustelut ja tapahtumat järjestelmiin ohjeistuksen mukaisesti.

- Autat tarvittaessa myös muita osastoja.

- Olet mielelläsi yhteydessä asiakkaisiin.

 

Vaatimukset

- Hyvä ongelmanratkaisukyky ja valmiudet monimutkaisten teknisten ongelmien ratkaisuun.

- Erinomaiset kommunikointikyvyt asiakkaiden kanssa, ABAXin standardeja noudattaen.

- Kiinnostus tietotekniikkaan.

 

Haku päättyy: 10.10.2019

Aloitus: Mahdollisimman pian