Supply Chain Specialist
Lidl Suomi Ky

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 16.11.2020

Haemme iloisen joukkomme vahvistukseksi

SUPPLY CHAIN SPECIALISTIA

Onko sekä tavaravirtojen yksityiskohdat että kokonaisuus hyppysissäsi? Innostutko kansainvälisessä ympäristössä työskentelystä? Mahtavaa, saatat olla uusi Supply Chain Specialistimme!

Pääkonttorimme tavaranhallintaosasto optimoi keskitetysti tavaran kulkuun liittyviä prosesseja jakelukeskuksista myymälöihin ja sieltä asiakkaalle. Lisäksi osaston vastuualueisiin kuuluvat esimerkiksi myymälöiden esillepanosuunnittelu, tilanhallinta ja tuotteiden sijoittelu. Tiimisi tehtävänä on tukea ja kehittää tilaus- ja toimitusketjuun liittyviä prosesseja. Päällimmäisenä tavoitteena on yhdessä jakelukeskusten kanssa turvata myymälöiden tuotesaatavuus sekä samalla minimoida tuotteiden hävikki.

Supply Chain Specialistina tehtäväsi ytimessä on kansainvälisten tavaranhallinnan prosessien ja toimintamallien jalkauttaminen jakelukeskuksiin sekä jakelukeskusten tukeminen tavaranhallinnan järjestelmien ja työkalujen ylläpitoon liittyvissä asioissa. Hallinnoit ja läpiviet niin osaston sisäisiä kuin kansainvälisiä projekteja. Toimit linkkinä pääkonttorin ja jakelukeskusten välillä ja olet avainasemassa yhteydenpidossa myös  pääkonttorimme sidosryhmien kanssa. Tässä monipuolisessa tehtävässä pääset konkreettisesti vaikuttamaan operatiivisten osastojen päivittäiseen toimintaan sekä prosessien kehitykseen.

Työn aloitusajankohta on sovittavissa, mutta toivomme mahdollisimman pikaista aloitusta. Toimipisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa.
 

Tällaisia asioita toivomme sinulta

  • Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa – ilahdumme erityisesti, jos sinulla on kaupallinen tai tekninen koulutus
  • Vaihtoehtoisesti tehtävään soveltuvaa työkokemusta – olet päässyt näyttämään kyntesi tavaranhallinnan tai logistiikan parissa kaupan alalla tai elintarvikealalla
  • Erinomaisia viestintä- ja kommunikointitaitoja – varmistat nopean ja tehokkaan tiedonkulun kansainvälisessä ympäristössä
  • Hyviä tietojenkäsittelytaitoja – erityisesti Excel-osaamista tarvitaan päivittäisessä työskentelyssä
  • Määrätietoista työskentelyotetta – olet organisointitaitoinen ja täsmällinen
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa – saksan kielen taito merkittävä lisäetu

 

 Tätä kaikkea tarjoamme sinulle

  • Mielenkiintoisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi päivittäistavarakaupan ytimessä on täynnä elämää
  • Mahdollisuuden vaikuttaa pitkäjänteisesti ja merkittävästi tilaus-toimitusketjun kehitykseen – osaamisesi avulla varmistamme jakelukeskusten ja pääkonttorimme tavaranhallinnan saumattoman yhteistyön ja asiantuntijoidemme loistavan työn tulokset myös jatkossa
  • Kattavan perehdytyksen ja osaavan tiimin tuen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Kasvavan yrityksen uramahdollisuudet – 70% toimihenkilöistämme on edennyt urallaan
  • Modernit ja viihtyisät työskentelytilat pääkonttorillamme Espoossa – ajatus lentää, kun on avaraa ja valoisaa
  • Reilun ja vakaan työnantajan – pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuuriedun, ja olemme myös palkittu työnantajuudesta Top Employer 2020 -sertifikaatilla
  • Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn – haluamme, että työ ja vapaa-aikasi pysyvät hyvässä balanssissa

 

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 1.12.2020 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

 

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Supply Chain Manager Susanne Helenius (puh. 09 2345 6368) vastaa ilomielin kysymyksiisi torstaina 26.11. klo 14–16.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1400635
  • Tehtäväalue: Kaupan ala
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Espoo