(Poistunut julkaisusta)

Supply Chain Manager
Aidon oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.9.2020

Kiinnostako sinua mielenkiintoinen työ tilaus- ja toimitusketjun hallinnan sekä esimiestyöskentelyn parissa? Viihdytkö vastuullisissa ja monipuolisissa logistiikka-alan tehtävissä?

Haemme nyt Aidon Oy:lle SUPPLY CHAIN MANAGERIA määräaikaiseen työsuhteeseen äitiysloman sijaiseksi. Tehtävä alkaa marraskuun aikana sopimuksen mukaan ja työn arvioitu kesto on noin 12 kuukautta. Työtehtävä pitää sisällään osto- ja myyntikoordinaattoritehtävien ohjaamisen ja esimiestehtävät n. neljälle henkilölle. Lisäksi tehtävään valittu henkilö on ERP:n (RoimaSoftware Lean system) pääkäyttäjä ja vahvasti mukana materiaalinhallinnassa.

Supply Chain Manager vastaa, että asiakasrajapinnassa tilaukset tulevat käsitellyksi ja suunnittelee tuotannon työntekijäresursointia asiakastilauksien pohjalta yhdessä Supply Chain -tiimin kanssa. Työskentelypaikkakunta voi olla Jyväskylä, jossa esimerkiksi myyntikoordinaattorit toimivat tai Vantaa, jossa pääsee seuraamaan tuotantolaitoksen tapahtumia paikan päältä. Aidonilla on tarjolla hyvät tietotekniset järjestelmät etätyöskentelyyn ja töiden ohjaamiseen molemmista toimipisteistä käsin, joten voit itse valita pääasiallisen työskentelypaikkakuntasi.

Työskentelemme pääosin normaalina toimistoaikana, mutta tästä voidaan joustaa suuntaan tai toiseen tilanteiden mukaan. Työkielet ovat englanti ja suomi, joiden molempien sujuva hallitseminen on edellytys tehtävään valituksi tulemiselle. Työssä onnistuminen vaatii hyviä vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja, tilaus- ja toimitusketjun hallitsemista, esimiesvalmiuksia sekä yleistä tarkkuutta tekemisessä. Mikäli kiinnostuit paikasta, jätä hakemuksesi meille pakkatoiveinesi ja kerro miksi juuri sinä olisit oikea henkilö tehtävään!

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakkuuspäällikkö Ilari Valkonen, puh. 0438242970 torstaisin (10.9., 17.9. ja 24.9.) klo 13-15.