(Poistunut julkaisusta)

Supervisor, Back Office ja asiakaspalvelu
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.8.2018



Työn kuvaus:
  XPO Logistics, Inc. (NYSE: XPO) is a top ten global logistics provider of cutting-edge supply chain solutions to the most successful companies in the world. The company operates as a highly-integrated network of people, technology and physical assets in 31 countries, with over 90,000 employees and 1,435 locations. XPO uses its network to help more than 50,000 customers manage their goods more efficiently throughout their supply chains. The company has two reporting segments: transportation and logistics, and within these segments, its business is well diversified by geographies, verticals and types of service. XPO`s European headquarters is in Lyon, France and its corporate headquarters is in Greenwich, Conn., USA.

 
Haemme asiakasyrityksellemme XPO Logistics:ille Haminaan Supervisoria Asiakaspalvelu- ja Back Office- tehtäviin vakituiseen työsuhteeseen, vastaamaan asiakaskommunikoinnista ja tukitoiminnoista.

 
Tehtävään ei edellytetä logistiikka-alan koulutusta, vaan sinulla voi olla esimerkiksi kaupallinen tausta. Kokemuksesi voi olla monipuolisesti erilaisista toimisto- ja asiakaspalvelutehtävistä. Eduksi katsotaan kokemus esimerkiksi:

• työturvallisuuteen ja laatuun liittyvistä tehtävistä,
• koulutuksen ja kehityksen vastuualueista,
• oston ja raportoinnin osa-alueista sekä
• osaaminen henkilöstöhallintoon sekä IT-järjestelmiin liittyen.

Lisäksi toivomme hakijoiden omaavan hyvät vuorovaikutustaidot, asiakaspalveluhenkisen asenteen sekä itseohjautuvan työotteen. Tehtävään etsitään toimintojen kehittämistä tavoittelevaa ja asiakkaan odotuksien ylittämiseen pyrkivää hallinnollisten ja asiakaspalveluun liittyvien tehtävien ammattilaista. Lisäksi toivomme, että olet tottunut useiden asioiden ja projektien samanaikaiseen hallitsemiseen.
 
Työssäsi raportoit sisäisesti ja ulkoisesti työturvallisuuteen ja laatuun liittyvissä asioissa. Järjestät ja ylläpidät työntekijöille tarvittavia koulutuksia, saatat alkuun yrityksen kehitysprojekteja ja seuraat niiden kehitystä. Vastaat osaltasi jatkuvasta yhteydenpidosta asiakkaan eri yhteyhenkilöihin ja muihin sidosryhmiin sekä pyrit jatkuvasti parantamaan asiakaspalvelun laatua.

 
Tarjoamme vastuullisen ja monipuolisen tehtävän, jossa yhdistyvät niin asiakaspalvelu-, back office- kuin HR- tehtävätkin. Pääset työskentelemään erittäin mielenkiintoisessa ja kansainvälisessä työympäristössä, jossa sinulla on mahdollisuus kehittyä urallasi. Apuna tehtävässä menestyäksesi sinulla on ammattitaitoisten kollegoiden ja esimiehen tuki.

 
Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Adecco Finland Oy:n kanssa. Lisätietoja tehtävästä antaa HR & Sales Consultant Pietari Salmi, 040 820 4007, pietari.salmi@adecco.fi
 
Hae tehtävää 12.08 mennessä palkkatoiveineen osoitteessa www.adecco.fi/tyopaikat . Huomioithan, että hakemus ja CV tulee lähettää englanniksi. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Asiakkaan tehtävänimike:  Supervisor, Back Office


Sijainti:  HAMINA


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Pietari Salmi


Toimipaikka:  Kotka