(Poistunut julkaisusta)

Summer Trainee: Customer Care
Visma Solutions Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.1.2019
Hei tuleva taloushallinnon ammattilainen,

Etsimme taloushallinnosta kiinnostunutta, rohkeaa ja ratkaisukeskeistä tiimipelaajaa Application Specialist Traineeksi Netvisor-tuotteen Customer Care-asiantuntijatiimiin.

Traineejakson aikana pääset syventymään taloushallinnon ohjelmistomme Netvisorin ominaisuuksiin sekä ratkomaan haastavia asiakascaseja. Sinulla on mahdollisuus oppia uutta ja syventää taitojasi taloushallinnon parissa sekä kehittää teknistä osaamistasi.

Asiakaspalvelumme on online-lähtöistä ja proaktiivista asiantuntijatyötä. Application Specialistina pääset hyppäämään mukaan teknologian aallonharjalle sekä kehittämään asiakaspalvelun prosesseja yhä proaktiivisemmaksi. Työ asiakaspalvelussa on korkeakoulu tuotetalomme ydintoimintaan ja toimii erinomaisena sisääntuloväylänä myös muihin työtehtäviin.

Mitä odotamme?

Toivomme, että olet korkeakouluopiskelija kaupalliselta tai muulta soveltuvalta alalta. Taloushallinnon syvällinen osaaminen ei ole vaatimus, kunhan sinulla on palava halu oppia uutta. Application Specialistina työskentelet asiakasrajapinnassa, joten edellytämme, että asiakaspalvelu on lähellä sydäntäsi. Lisäksi sinulta löytyy kiinnostusta teknologiaa ja SaaS-ohjelmistoja kohtaan.

Tiimissämme päivääsi kuuluu haasteita, onnistumisia ja tiivistä työtä yli tiimirajojen. Parhaimmillasi olet työskennellessäsi ihmisten kanssa ja nautit löytäessäsi parhaat ratkaisut asiakkaillemme. Uskallat laittaa itsesi peliin ja asettaa itsellesi rohkeasti kovia tavoitteita.

Mitä tarjoamme?

Työntekijämme ovat ratkaisukeskeisiä, positiivisia sekä yhteisiin tavoitteisiin sitoutuneita. Ohjelmistoala kehittyy nopeasti ja muutokset ovat jatkuvia. Tämä vaatii työntekijöiltä rohkeutta, ketteryyttä sekä uusien asioiden oppimista joka päivä.

Meidät on valittu Great Place to Work -yritykseksi seitsemänä peräkkäisenä vuotena. Tarjoamme viihtyisän ja rennon työyhteisön sekä modernit työvälineet ja kilpailukykyiset edut. Asetamme myös korkeita tavoitteita ja annamme työntekijöille paljon vastuuta tuloksiin pääsemisestä.

Työsuhde on osa-aikainen, kestoltaan määräaikainen ja työpiste sijaitsee Lappeenrannassa. Työtä voi tehdä opintojen ohella joustavasti ja sitä on mahdollista jatkaa kesän ajan kokopäiväisesti. Jätä hakemuksesi ja CV palkkatoiveineen viimeistään 17.2.2019.

Lisätietoja tehtävästä antaa Support Manager, Customer Care, Nanna Kokkola, nanna.kokkola@visma.com, puh. 050 462 7137.

Visma on pohjoismainen softatalo, jonka asiantuntijat auttavat yrityksiä ja organisaatioita tekemään asiat fiksummin uusimpaan teknologiaan pohjautuvien pilvipalveluiden avulla. Monikansallinen konserni yhdistettynä Visma-perheen yritysten yrittäjähenkiseen draiviin luo ainutlaatuisen työympäristön ja loistavia uramahdollisuuksia. Visman kasvaessa vauhdilla, etsimme jatkuvasti tulevaisuuden osaajia. Jos sinulla on tahtoa ja draivia menestyä yhdessä Euroopan innostavimmista teknologiayrityksistä, kuulisimme mielellämme sinusta. Kurkkaa urasivumme (https://www.visma.fi/ura/avoimet-tyopaikat/) ja seuraa Vismaa LinkedInissä sekä Visma Finlandia Instagramissa, Facebookissa & Twitterissä.