Specialist, Service Control Center
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.10.2020

 

OP on vahvasti tulevaisuutta visioiva finanssiryhmä. Palkkaamme jatkuvasti uusia kollegoita OP Ryhmän keskusyhteisöön, jossa kunnianhimoisimmatkin ammatilliset unelmat on mahdollista toteuttaa. Rakennamme strategisesti sellaista kulttuuria, jossa sinä saat mahdollisuudet vaikuttaa rohkeasti uudistuvien ja miljoonien suomalaisten elämää koskettavien ratkaisujen parissa, ensimmäisenä Suomessa.

 

Specialist, Service Control Center

 

Varmistaaksemme henkilö- ja yritysasiakkaidemme verkkopalveluiden korkean laadun ja toimintavarmuuden etsimme Palveluhallintakeskukseen (Service Control Center) Specialistia. Tehtävänkuvasi IT-Palveluhallinnan asiantuntijana muodostuu seuraavista tärkeistä vastuualueista: kriittisen palvelutuotannon tilannekuvan ylläpito, häiriötilanteisiin reagoiminen ja häiriöviestintä sekä toimenpiteet häiriötilanteen jälkeen. Osana ketterää ja itseohjautuvaa tiimiä seuraat palveluiden valvontanäkymiä ja pidät huolen siitä, että OP:n digitaaliset palvelut toimivat laadukkaasti. Kriittisessä häiriötilanteessa otat ohjat käsiisi ja yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa löydätte tilanteeseen tehokkaasti ratkaisun ja fasilitoit nopean viankorjauksen. Sinulla on tärkeä rooli myös häiriöviestinnässä, kun jaat tietoa asiantuntevasti sekä organisaation sisällä, että ulkoisille asiakkaille ja viranomaisille. Häiriötilanteiden jälkeen osallistut aktiivisesti toimintavarmuuden kehittämiseen ja tarvittavien jatkotoimenpiteiden hahmottamiseen. Palveluhallintakeskuksessa tuemme OP:n kehitystiimejä varmentamalla palveluiden toimintaa muutosten jälkeen sekä suorittamalla ennalta määrättyjä toimenpiteitä häiriötilanteiden aikana.

 

Oletko hakemamme osaaja?

 

Kyseessä on varsin monipuolinen tehtävänkuva, joka tarjoaa haastetta mm. sinulle, jolla on jo hieman aikaisempaa kokemusta häiriönhallinnasta. Olemme valmiita syventämään osaamistasi ja kouluttamaan sinusta IT palveluhallinnan ammattilaisen. Pääset myös vaikuttamaan siihen, miten tiimissä tehdään töitä, sillä kehitämme toimintaamme jatkuvasti ketterien menetelmien mukaisesti. Voit tällä hetkellä työskennellä esimerkiksi seuraavissa tehtävissä: System Specialist, Service Specialist tai Incident Manager.

 

Tehtävässä menestymisen perusedellytyksiä ovat kyky viestiä ytimekkäästi ja selkeästi sekä kyky oma-aloitteiseen tiedonhakuun. Tiimimme toimii 24/7, joten odotamme sinulta valmiutta katkeamattomaan kolmivuorotyöhön.

 

Sinulta toivomme ensisijaisesti

 

  • Aikaisempaa työkokemusta IT-palvelutuotannosta
  • ITIL-prosessien tuntemusta (Incident Management, Problem Management, Event Management)
  • ITSM-työkalujen tuntemusta (esim. ServiceNow)
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

 

Katsomme eduksi hakuprosessissa

 

  • Finanssialan tuntemuksen
  • Kokemus monitorointi- ja valvontatyökaluista esim. Dynatrace

 

Tarjoamme sinulle 

 

Yrityskulttuurimme ja arjen tekemisen ytimessä ovat arvomme: vastuullisuus, yhdessä menestyminen ja ihmisläheisyys. Nämä arvot ovat mahdollistaneet osuustoiminnallisen menestyksemme läpi vuosikymmenten, ja samoissa arvoissa piilee myös tulevaisuuden kulttuurimme vahvin kulmakivi.
 

Kannustamme työntekijäitämme uuden oppimiseen, kehittymiseen ja tiedon jakamiseen. Päivittäisen operatiivisen työn lisäksi sinulla on mahdollisuus käyttää aikaa työtapojen kehittämiseen ja oman osaamisen kehittämiseen. Muutosmyönteisyys innostavan työilmapiirin ohessa ovat asioita, joita työntekijämme nostavat toistuvasti esiin viihtyvyytensä syinä. Tiimeissä luotetaan toisiin ja halutaan onnistua yhdessä. Ympärilläsi on useita ammattilaisia, jotka ovat aina valmiita jakamaan asiantuntemustaan.

 

OP:n sisäisissä kyselyissä työntekijämme mainitsevat usein työnsä parhaaksi puoleksi työyhteisön ja kollegansa, mistä olemme ylpeitä.  Tämän lisäksi sinulle on tarjolla: 

  • vakaa työympäristö, jossa vastuullisuus, ihmisläheisyys ja yhdessä menestyminen ovat keskeisiä arvoja
  • kilpailukykyinen kompensaatio ja vuorotyölisät ovat merkittävä lisä palkkauksessa
  • rahanarvoiset henkilökuntaedut ja alennukset OP:n omista tuotteista
  • OP Software Academy, oma sisäinen oppimisen alustamme, jossa pääset kehittämään osaamistasi
  • kattava työterveyshuolto, laaja hoitokuluvakuutus ja myös vapaa-ajan kattava tapaturmavakuutus
  • liikunta- ja kulttuurietu
  • mahdollisuus edulliseen lomailuun OP:n lomaosakkeissa

 

Työpisteesi sijaitsee modernissa Vallilan korttelissamme ja tämä työ vaatii Vallilassa paikallaoloa. Menemme kuitenkin terveys edellä ja pidämme huolen turvaetäisyyksistä ja tarjoamme kasvomaskeja.

 

Lisätiedot ja hakuohjeet

 

Kiinnostuitko? Voit hakea tehtävää lähettämällä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi oheisen linkin kautta 04.11.2020 mennessä. Toivottavasti pystyt aloittamaan työskentelyn kanssamme mahdollisimman pian! Lisätietoja tehtävästä antaa Ville Jounio, Product Owner, etunimi.sukunimi (at) op.fi, tai puhelimitse  0505065450 21.10 tai 30.10 klo 12 – 17. Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.

 

#LI-HR1

 

#LI-HR1

 

 

 

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1393316
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 4.11.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki