(Poistunut julkaisusta)

Sovelluskonsultti asiakaspalveluun
Oscar Software Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.11.2020

Oletko sinä uusi oscarilainen? Haemme nyt kasvavaan porukkaamme

SOVELLUSKONSULTTIA ASIAKASPALVELUUN

 

Mitä etsimme?

Työskentelet toiminnanohjausjärjestelmämme asiakaspalvelun parissa. Tehtäväsi koostuu monipuolisista asiakasneuvonnan töistä, painottuen asiakkailta tuleviin kysymyksiin ja ongelmanratkaisuun liittyen ohjelmistoihimme. Vastaat asiakaspalvelutiimiimme tulleista yhteydenotoista ja huolehdit osaltasi siitä, että asiakkaan ongelma tulee ratkaistuksi joko oman ongelmanratkaisukykysi ja asiantuntijuutesi avulla, tai usein yhteistyössä Oscarin muiden asiantuntijoiden kanssa. Tehtävä on siis yhdistelmä ongelmanratkaisua, asiakaskommunikaatiota ja tiimityöskentelyä. 

Työvälineinäsi on puhelimen ja sähköpostin lisäksi ohjelmistojemme etäkäyttö. Työ on useimpina päivinä hektistä, joten eduksi on, jos nautit vauhdista ja muuttuvista tilanteista, tai et ainakaan ahdistu siitä, että töitä on jonoksi asti ja joudut priorisoimaan ja hoitamaan useita erilaisia asioita päivän aikana. Tukenasi työtehtävässä ja tulevalla urapolullasi on oma tiimisi sekä Oscarin tiivis porukka.  Muu tiimi työskentelee Raision toimistolta käsin tai etänä, mutta voit itse työskennellä myös Tampereen tai Espoon toimistoilta käsin sekä joustavasti myös etänä.

 

Mitä toivomme Sinulta?  

  • Omaat ratkaisukeskeisen ja asiakaspalveluhenkisen asenteen työskentelyyn.
  • Opettelet mielelläsi uutta työn puitteissa ja olet näppärä hahmottamaan ongelman ytimen. Et pelkää kysellä apua oman tiimisi tai muiden tiimien asiantuntijoilta. Hyvät kommunikointikyvyt ovat iso apu työtehtävien sujuvassa hoitamisessa niin sisäisesti kuin asiakkaidenkin suuntaan.
  • Hahmotat kokonaisuuksia ja osaat pitää langat hyppysissä kiireisinäkin päivinä. Olet sen verran jämäkkä, että pystyt huolehtimaan siitä, että ongelmat ratkaistaan ja asiakkaat palvellaan mahdollisimman hyvin loppuun saakka. 
  • Sinulla voi olla tehtävään soveltuva koulutus tai työssä hankittua kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. Voit siis olla vastavalmistunut tai uralle uutta suuntaa hakeva konkari. Ratkaisevinta on asiakaspalveluasenteesi ja halusi opetella uutta!  
  • Taitoja ja teknologioita, joiden hallinta voi nopeuttaa työtehtäviin sisäänpääsyä, mutta ei ole välttämätöntä (voit opiskella näitä myös työn kautta):
    • Opintojen tai työn kautta hankittua ymmärrystä toiminnanohjauksen- tai talouden järjestelmistä
    • (Tukku)kaupanalan ymmärrystä
    • Järjestelmien teknisen ylläpidon ymmärrystä tai kiinnostusta sitä kohtaan  

 

Mitä tarjoamme Sinulle?  

  • Monipuolisen työtehtävän asiakaspalvelun ja ongelmanratkaisun parissa.
  • Mahdollisuuden jatkuvasti kasvattaa omaa ammattitaitoasi haluamaasi suuntaan.
  • Innostavan ja rennon, erilaisista asiantuntijoista koostuvan työyhteisön ympärillesi.
  • Kasvavan ja kehityshaluisen yritysympäristön työskentelykentäksesi    
  • Omat tuotteet ja palvelut, joita kehitetään jatkuvasti eteenpäin, ja joiden kehittämiseen saat antaa myös oman panoksesi.
  • Oscarilaisten kesken myös vapaa-aikaa on mukava viettää yhdessä esim. erilaisten vapaa-ajan kerhojen muodossa.
  • Oscarilla työskennellessä olet osaltasi mukana mahdollistamassa suomalaisen pk-sektorin digitalisaatiota.
  • Joustavat työajat ja etätyömahdollisuuden. 

 

Työn aloitusajankohta on sovittavissa.   

Klikkaa itsesi hakuun mukaan viimeistään 06.12.2020: https://careers.oscar.fi/jobs/1003905-sovelluskonsultti-asiakaspalveluun 

Lisääthän hakemuksen yhteyteen palkkatoiveesi.  

 

Lisätietoja tehtävästä antaa HR Business Partner Annika Männistö / 040 144 8760 / annika.mannisto@oscar.fi.   

 

Tutustu meihin lisää nettisivujemme ja some-kanaviemme kautta:

careers.oscar.fi & oscar.fi 

linkedin.com/company/oscar-software-oy/

facebook.com/oscarsoftware/

twitter.com/OscarSoftware

instagram.com/oscarsoftware/