Sovellusasiantuntija
Telia Inmics-Nebula

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.1.2019

Tule työskentelemään Suomen parhaaseen Service Deskiin Jyväskylään! 

Telia Inmics-Nebula on suomalainen ICT-palveluyritys ja koti Vuoden 2018 Service Desk -palkinnolle. Saamme jatkuvasti uusia asiakkaita, joten haemme nyt roppakaupalla lisää reippaita asiakaspalvelijoita Jyväskylään. Asiakkaamme ovat tunnettuja suomalaisia keskisuuria ja suuria yrityksiä. 

SOVELLUSASIANTUNTIJA

Mitäs täällä sitten oikeasti tehdään? Monikanavainen Service Deskimme on yritysasiakkaidemme loppukäyttäjien ensimmäinen kontaktipiste ja todella keskeinen osa palveluitamme, joten ongelmanratkaisun lisäksi asiakaspalvelu on tärkeä osa jokapäiväistä työtämme. Autamme asiakkaitamme vaikka minkälaisissa tietotekniikkaan liittyvissä ongelmissa ja pyrimme ratkaisemaan ne jo ensimmäisen yhteydenoton aikana. Tehtävään kuuluvat siis kaikessa lyhykäisyydessään yritysasiakkaidemme tukipyyntöjen vastaanotto, käsittely ja ratkaiseminen monitoimittajaympäristössä.

TOIVOMME

Ja sitten se kuuluisa toivomuslista. Olisi tietenkin hienoa, jos olet kekseliäs ja käytännönläheinen IT-alan ammattilainen, joka ei hätkähdä vastoinkäymisiä. Haluat tarjota loppukäyttäjälle sen parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Hallitset myös isompia kokonaisuuksia ja tartut asioihin oma-aloitteisesti. Nautit pulmien ratkomisesta ja työskentelet sutjakasti kiireisessäkin ympäristössä. 

Koulutus- ja osaamispuolella toivoisimme sinulta ainakin joitakin seuraavista:

  • IT-alan AMK- tai korkeakoulututkintoa, tai vähintään 1 vuoden työkokemusta alalta
  • osaamista Windows-käyttöjärjestelmistä, oheislaitteista, MS Office -tuotteista sekä AD:n, tietoverkkojen ja tietoturvan perustuntemusta
  • kokemusta yleisimmistä yrityksien käyttämistä palveluista (Microsoft O365, G Suite, Adobe yms.)
  • tuntemusta mobiiliympäristöistä (Android ja iOS)

Sinulla on siis vankkaa asiakaspalveluosaamista ja haluat pitää yllä positiivista tekemisen meininkiä. Tarvitset myös hyviä yhteistyö- ja tiimityöskentelytaitoja sekä tahtoa sitoutua yhteisiin tavoitteisiin. Juttelet ja kirjoittelet sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi. Aikaisempi kokemus IT-tuesta tai asiakaspalvelusta, Mac- ja Linux-osaaminen tai sujuva ruotsin kielen taito luetaan ehdottomasti isoksi bonukseksi.

TARJOAMME

Jos tunnistit edellä mainitusta itsesi ja jaksoit lukea tänne asti, niin vastineena panoksestasi saat meiltä monipuoliset ja mielekkäät työtehtävät sekä loistavan mahdollisuuden oppia uutta ja olla mukana kehittämässä Service Deskiämme vielä entistäkin paremmaksi. Ympärilläsi häärää sitoutunut ja mahtava työyhteisö, josta löytyy rutkasti asiantuntemusta ja joka auttaa sinua menestymään. Meistä on kivaa tulla töihin ja lupaamme yrittää parhaamme mukaan saada sinutkin viihtymään. Ammattilaisen asenteesta huolimatta vältämme kaikenlaista turhaa pönöttelyä eli asialliset hommat hoidetaan, muuten voidaan olla vaikka ne Ellun kanat ja kukot. Etuihimme kuuluvat myös laaja työterveyshuolto vapaa-ajan tapaturmavakuutuksineen sekä kattavat kulttuuri- ja liikuntaedut.

KIINNOSTUITKO?

Lisätietoa tehtävästä antaa Topi Rytkönen, puh. 050 505 0843 tai topi.rytkonen@inmicsnebula.fi. Puhelimitse Topia kannattaa tavoitella ma, ti tai ke klo 15:30–16:00.

Lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoiveineen heti taikka ihan viimeistään 31.1.2019 mennessä!

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1217134
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Jyväskylä