(Poistunut julkaisusta)

Solution Consultant
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.7.2019

Asiakkaamme haluavat, että olemme proaktiivisia heidän suuntaansa. He haluavat kuulla ratkaisuista ja parhaista käytännöistä, joiden avulla yritykset ovat kehittäneet toimintaansa sekä parantaneet asiakaskokemusta liiketoiminnan kannattavasta kasvusta tinkimättä.

Meillä on kokemusta ja konkreettisia menestystarinoita onnistuneista digitransformaatiohankkeista, joissa olemme yhdistäneet tietotaidon palvelumuotoilusta, huippu teknologioista sekä parhaista käytännöistä. Meillä on siis mahdollisuus auttaa asiakkaitamme, mutta tarvitsemme lisäkykyjä joukkoomme vahvistukseksi, juuri sinua!

Sinä olet proaktiivinen aloitteentekijä, joka auttaa yritysasiakkaitamme tunnistamaan muutostarpeita omien loppuasiakkaidensa asiakaskokemuksessa. Sinulla on intohimoa, näkemystä ja kokemusta asioinnin digitalisoimisesta liiketoiminta- ja asiakastyytyväisyystavoitteiden saavuttamiseksi. Tuot omalla panoksellasi näkemyksellisyyttä asiakkaidemme liiketoimintaprosessien kehittämiseen.

Tehtäväsi

Johdat vastuualueesi myyntihankkeita ja asiakkuuksia liidistä kauppaan sekä huolehdit asiakkaiden elinkaaresta Land & Expand -strategian mukaisesti.

Tehtävässä toimit DigiAsioinnin kokeneena asiantuntijana ja vastaa myyntihankkeiden ja asiakkuuksien johtamisesta liidistä kauppaan ja lisämyyntiin. Tulet tuottamaan lisäarvoa B2B-asiakkaillemme näkemyksellisellä myyntityöllä, jossa autat asiakkaita ottamaan käyttöön parhaiden teknologioiden ohella myös parhaat käytännöt heille soveltuvin osin. Tunnistat asiakastarpeita aktiivisesti myös DigiAsioinnin ulkopuolelta ja ohjaat liidit oikeille asiantuntijoille. Samalla toimit tiiviissä yhteistyössä kehitystiimien kanssa ja varmistat osaltasi, että he ovat tietoisia asiakkaan tavoitteista ja siihen liittyvästä kehityshankkeen sisällöstä, jotta toimitukset vastaavat luvattua ja vastaat osaltasi, että yhteistyö asiakkaan kanssa perustuu jatkuvaan kehittämiseen ketterin menetelmin.

Menestyäksesi tehtävässä sinulla on:

  • näyttöjä menestyksekkäästä myyntityöstä ja asiakassuhteiden syventämisestä
  • kyky keskustella yrityksen liiketoimintaprosesseista ja niiden kehittämisestä
  • hyvät esiintymistaidot ja kyky saada ihmiset kuuntelemaan
  • näkemyksellisyyttä asioinnin digitalisoinnista ja kilpailijakentän tuntemusta
  • näyttöjä toimia vahvana vaikuttajana sekä sisäisesti että asiakkaiden suuntaan
  • ratkaisukeskeinen asenne, utelias luonne ja kehittävä ote työnteossa
  • kunnianhimoa & näyttöjä saavuttaa asetetut myyntitavoitteet
  • kyky työskennellä itsenäisesti ja asiakaslähtöisesti
  • soveltuva kaupallinen tutkinto

Me tarjoamme sinulle

Sopivan haastavien työtehtävien lisäksi nautit meillä kilpailukykyisestä palkasta ja muista henkilöstöeduista. Pääset työskentelemään inspiroivaan työympäristöön ja työkavereiksi saat mukavat kovan luokan osaajat. Lisäksi meillä pidetään huolta kehittymis- ja kasvumahdollisuuksista. Meillä Elisalla työskentelet joustavasti siellä missä saat parhaat tulokset aikaan, sillä haluamme aidosti olla luomassa toimivaa ja innostavaa työpaikkaa.

Tervetuloa huipputiimiin, jossa uutta osaamista karttuu päivittäin ja yhteistyötä tehdään hyvässä hengessä yli organisaatio ja tiimirajojen. Odotamme innolla hakemustasi ja erityisesti haluamme kuulla näkemyksiäsi siitä ja mitä mahdollisuuksia tehtävässä näet.

Aikataulu
Hae tehtävää 28.7.2019 mennessä. Hakuajan jälkeen (viikolla 31) lähetämme hakemuksien perusteella tehtävään sopiville hakijoille tehtävänannon, jonka mukainen työnäyte tulee palauttaa 4.8.2019 klo 23.59 mennessä. Haastatteluihin kutsumme työnäytteiden perusteella viikolla 32.