(Poistunut julkaisusta)

Social media specialist
HKScan

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.10.2019

HKScan hakee Suomen markkinointiorganisaatioon

Social media specialistia

Maistiaisia meistä:

Palvelemme maailman vaativimpia asiakkaita ja kuluttajia ja teemme heidän elämästään maistuvampaa – nyt ja tulevaisuudessa. Onnistumme tavoitteessamme, kun takaamme korkean laadun ja vastuulliset toimintatavat kaikissa töissämme ja toimissamme. Olemme ylpeitä pohjoismaisista juuristamme ja periaatteistamme.

Osana työyhteisöämme tulet yli 7 000 kollegasta muodostuvan monikulttuurisen tiimin jäseneksi. Uskomme siihen, että pääset toteuttamaan yhteistä visiotamme parhaiten, kun johtamiskulttuurimme on inspiroiva ja välittävä. Tukemalla yksilön työuraa ja ammatillista kasvua sekä koko organisaation yhteistyötä luomme palkitsevan ja kehittyvän työympäristön.

Osana jokapäiväistä työtämme haluamme edistää sosiaalista vastuullisuutta ja minimoida toimintamme ympäristövaikutuksia. Arvoketjumme ulottuu aina maatiloilta kuluttajan haarukkaan saakka, mikä mahdollistaa laajan ammatillisen kirjon. Työtehtävät meillä vaihtelevatkin aina vastuullisesta eläinten hankinnasta innovatiiviseen kuluttajamarkkinointiin. Kiinnitämme huomiota henkilöstömme kehittymiseen, turvallisuuteen ja terveyteen ja tuemme sinua työssäsi, kun vastaat maailman vaativimman asiakaskunnan kasvaviin tarpeisiin.

Social media specialist vastaa tuotemerkkiemme näkyvyydestä sosiaalisen median kanavissa sekä avustaa markkinoinnin monipuolisissa tehtävissä.

Tehtäviisi kuuluu

  • vastata tuotemerkkiemme sosiaalisen median kanavien aktiivisesta ylläpidosta, seurannasta ja kehittämisestä
  • tehtyjen toimenpiteiden mittaaminen ja raportointi
  • osallistua digikanaviemme sisältöstrategian suunnitteluun
  • vastata yksin ja yhdessä sidosryhmien kanssa some-kanavien sisällönsuunnittelusta
  • koordinoida ja tuottaa itsenäisesti sisältöä sosiaalisen median kanaviimme
  • seurata aktiivisesti sosiaalisen median trendejä ja erityisesti ruoka-alan kehitystä ko kanavissa
  • suunnitella ja toteuttaa tuotemerkkiemme online kampanjoita yhdessä mainos- ja mediatoimiston kanssa
  • tuottaa kuvankäsittelyllä materiaalia myös markkinoinnin muihin tarpeisiin
  • avustaa monipuolisissa markkinoinnin tehtävissä

Toimipaikkasi on Vantaalla. Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja raportoit digitaalisen markkinoinnin päällikölle.

Odotamme sinulta

  • vähintään 2 vuoden kokemusta työskentelystä digitaalisen markkinoinnin parissa
  • kokemusta sosiaalisen median manageroinnista
  • InDesign ja Photoshop ohjelmien hallintaa
  • MS Office -ohjelmien hyvää hallintaa
  • kiinnostusta ruokaan ja ruokatrendeihin
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • hyvää suullista ja kirjallista viestintätaitoa
  • tavoitteellisuutta, kykyä työskennellä itsenäisesti, oma-aloitteisuutta ja hyviä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja

Tarjoamme sinulle

mielenkiintoisen, monipuolisen ja haastavan työtehtävän dynaamisessa työyhteisössä vahvojen tavaramerkkien ja maistuvan ruuan parissa sekä mahdollisuuden kasvaa markkinoinnin ammattilaisena.

Lisätietoja tehtävästä antaa

HKScan Finland Oy:n digitaalisen markkinoinnin päällikkö Heidi Kärkkäinen, puh. 050 512 4783 ke 9.10 klo 14-16 välillä ja to.10.10 klo 12-14 välillä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV palkkatoivomuksineen viimeistään 13.10.2019 mennessä osoitteeseen https://www.hkscan.com/fi/ura/avoimet-tyopaikat/

Tehtävään valitulta henkilöltä edellytämme hyväksyttyä työhöntulotarkastusta, joka saattaa sisältää huumausainetestauksen.