Haemme Vantaalle R-kioski Oy:lle taloushallinnon tarkastustiimiin uutta asiantuntijaa. Tämä rooli on osa talousosastoa, luonteeltaan vakituinen ja työt alkavat heti/sopimuksen mukaan.
Sisäinen tarkastus toimii talouden sisällä itsenäisenä kolmen hengen tiiminä, jonka tehtävänä on erityisesti kioskien myyntikatteisiin ja rahojen kotiutumiseen liittyvä seuranta, ohjeistus ja tarvittaessa poikkeuksiin puuttuminen. Sisäinen tarkastus on myös mukana monissa kehityshankkeissa, joten on eduksi, että hahmotat hyvin kokonaisuuksia ja osaat tuoda myös omia näkemyksiäsi rohkeasti esille.
Toivomme, että haluat olla mukana kehittämässä R-kioskin sisäistä tarkastusta ja ratkomassa ongelmatilanteita! Tarkastukseen liittyviä termejä ovat esim: inventaario, inventointierot, ohjeistukset, peli- ja arpaerot sekä myyntikate, joten odotamme, että nämä ovat sinulle jo osin tuttuja.
- Kaupallisen alan koulutusta (esim. taloushallinnon tradenomi).
- Sujuvia järjestelmätaitoja erityisesti Excelin käytöstä.
- Hyviä vuorovaikutustaitoja, sillä työhösi kuuluu aktiivinen kommunikointi mm. kioskikauppiaitten suuntaan.
Huomaathan, että voit olla taustaltasi jo kokeneempi em. tehtäväalueiden osaaja tai vasta urasi alkuvaiheessa oleva kioskikaupan alasta ja tarkastustyöstä kiinnostunut talouden tehtävistä jo jonkun verran kokemusta omaava henkilö. Tehtävä muokkautuu lopullisesti sinun osaamistaustasi mukaan.
- Oma-aloitteisuutta ja yhteistyökykyä sekä tarkkuutta.
- Positiivista asennetta ja aktiivista työotetta sekä hyvää rutiinien sietokykyä.
- Kioskikaupan tai kaupanalan tuntemusta ja ymmärrystä kauppiasmaailmasta.
- Ymmärrystä varastonhallinnasta (Relexin tuntemus on etu).
- Kykyä hahmottaa kokonaisuuksia ja havaita poikkeamia.
- Innostusta uusien asioiden oppimiseen ja kehittämiseen.
- Matkustushalukkuutta, sillä työ pitää sisällään myös jonkun verran matkustamista Suomessa.
Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen roolin, jossa sinulla on mahdollisuus kehittää sekä itseäsi että olla mukana kehittämässä yrityksen sisäisiä prosesseja ja työskentelytapoja. Lisäksi saat tueksesi osaavia ja mukavia kollegoita ja työtäsi voit tehdä sekä toimistolta käsin, että etänä.
Lisätietoja tehtävästä antavat Pooliassa Tarja Laakso puh. 020 7290 837 ja Sanna Majava puh. 020 7290 838 tai sähköpostilla etunimi@poolia.fi
Huom! Poolian ja Poolia IT:n rekrytoijia on tavattavissa myös #contactforum -rekrytointitapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 28.2.
Hae tehtävää lähettämällä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja liitä mukaan myös cv:si.
Huomaathan, että aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut heti, joten mikäli paikka kiinnostaa sinua, niin lähetä hakemuksesi pikaisesti.
Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön.
Poolia on asiantuntijahenkilöstön projektityöhön, rekrytointiin ja suorahakuihin erikoistunut yritys. Toimimme seuraavilla alueilla: toimisto, taloushallinto ja rahoitus, IT, HR, myynti ja markkinointi sekä johtotehtävät. Olemme HPL:n jäsen ja OMX-pörssinoteerattu yhtiö. Ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset tietomme löydät osoitteesta www.vastuullinenyritys.fi.
Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön.