ServiceDesk-päivystäjä
CSC - Tieteen tietotekniikan keskus Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.11.2019

Haemme päivystäjää CSC:n palvelujen seurantaan ja vianhallintaan, osaksi kasvavaa tiimiä. Tehtävään sisältyy asiakas- ja toimittajarajapinnassa sekä yrityksen sisällä tapahtuvaa yhteydenpitoa (tikettijärjestelmä, puhelin, sisäinen chat) ohjeistuksen mukaisesti.

Meillä pääset loistavalle näköalapaikalle työskentelemään kokeneiden ja osaavien asiantuntijoidemme rinnalla. Haluat kehittää osaamistasi ja toimia yhteistyössä asiakkaidemme ja toimittajiemme kanssa. ServiceDesk-tiimin tukena on CSC:n koko tuotanto- ja palveluorganisaatio.

Eduksi katsotaan muutaman vuoden kokemus vastaavista tehtävistä tai muuten riittävät yleistiedot tietotekniikkapalvelujen toimittamiseen liittyvistä kysymyksistä. Tehtävä edellyttää suomen ja englannin suullista ja kirjallista taitoa, asiakaspalveluhenkisyyttä sekä hyviä tietoteknisiä perusvalmiuksia.

Työskentely tapahtuu kahdessa vuorossa. Päivittäinen työaika sijoittuu vuorolistan mukaan arkipäivinä välille 7-21, viikkotyöaika 37,5h. Myös osa-aikajärjestelyistä voidaan neuvotella.

Osoitathan kiinnostuksesi lähettämällä hakemuksen ja kertomalla lisää osaamisestasi sekä itsestäsi.  

Lähetä hakemuksesi 12.12.2019 mennessä rekrytointisivustomme kautta osoitteessa www.csc.fi/rekry

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1318266
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne, Asiakaspalvelu/palvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Espoo
  • Lisätietoja antaa: Lisätietoja tehtävästä antaa kehityspäällikkö Juha Oinonen, juha.oinonen(at)csc.fi, puh +358503819513.