ServiceDesk osaaja
Avaintec Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.8.2019

Haemme tarkkaa ja asiakaspalveluhenkistä osaajaa ServiceDeskiin ja projektityöhön.

ServiceDesk-tehtävät muodostuvat loppukäyttäjien tuki- ja ongelmanratkaisutehtävistä palvelinympäristössä sekä käyttöoikeuksien hallinnoinnista. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Työkalut toimivat pääsääntöisesti Windows- ja Linux- ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi.

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa tietoteknistä koulutusta (tai loppuvaiheessa olevia opintoja). Kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi. Lisäksi olet tiimityökykyinen, motivoitunut, tehokas ja oma-aloitteinen.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija,. Avaintecillä et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, vaan käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki.

Tehtäviisi kuuluvat: 

  • Asiakkaan yhteydenottoihin reagointi (puhelin, sähköposti, palvelupyynnöt) 
  • Palvelupyyntöjen kirjaaminen, priorisointi ja ratkaiseminen
  • Asiakkaan pyyntöjen eskalointi kolmansille osapuolille sekä muille tasoille 
  • Ratkaista service deskiin tulevia häiriöitä ja palvelupyyntöjä
  • Hoitaa viestintää asiakkaiden kanssa
  • Tikettien dokumentonti ja tunnettujen virheiden tietokannan ylläpito
  • SaaS ympäristöt

Lisäksi erilaisissa asiakasprojekteissa tulet käyttämään omia ohjelmistotuotteitamme ja luovaa ratkaisukykyäsi asiakkaiden vaatimusten tyydyttämiseen. Rakennat asiakkaiden kanssa tehtyjen määritysten pohjalta esimerkiksi sairaanhoitopiirin laajuisia sähköisiä potilastietoarkistoja ja tietovarastoja.

Eduksi katsotaan, että tiedät joitain seuraavista tekniikoista tai työkaluista

  • SQL tietokanta, XML Schemas, Windows- ja Linux-ympäristöistä, XSLT, Java ja JavaScript
  • projektityökokemus 

Tarjoamme:

  • mahdollisuuden kehittää osaamistasi haastavien työtehtävien ja mielenkiintoisten tuotteiden parissa
  • rennon ilmapiirin kansainvälisessä ja nuorekkaassa työyhteisössä (työkielemme on englanti)
  • toimivat, tehokkaat ja modernit työkalut
  • kilpailukykyisen palkan ja työsuhde-edut
  • mahdollisuuden edetä projektipäällikön, vanhemman asiakasprojektiasiantuntijan tai integraatioasiantuntijan tehtäviin

Hakuohjeet:

Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi viitteellä ”ServiceDesk osaaja” sekä palkkatoiveellasi varustettuna 8.9.2019 mennessä sähköpostitse osoitteeseen ’jobs (at) avaintec.com’. Käsittelemme hakemuksia jo ennen määräaikaa, joten toimithan nopeasti! Lisätietoja Avaintecistä saat kotisivuiltamme http://www.avaintec.com/. Kysymykset, soittopyynnöt ja lisätietopyynnöt voit myös lähettää yhteystietojesi kera osoitteeseen ’jobs (at) avaintec.com’.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1289250
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Helsinki