ServiceDesk osaaja ja projektityöntekijä
Avaintec Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.10.2018

Haemme tarkkaa ja asiakaspalveluhenkistä osaajaa ServiceDeskiin ja projektityöhön.

ServiceDesk -tehtävät muodostuvat loppukäyttäjien tuki- ja ongelmanratkaisutehtävistä työasemaympäristössä sekä käyttöoikeuksien hallinnoinnista. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Työkalut toimivat pääsääntöisesti Windows- ja Linux- ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi.

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa tietoteknistä koulutusta (tai loppuvaiheessa olevia opintoja). Kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi. Lisäksi olet tiimityökykyinen, motivoitunut, tehokas ja oma-aloitteinen.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija, kiinnostunut alati vaihtuvista työtehtävistä. Avaintecillä et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, vaan käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki.

Tehtäviisi kuuluvat: 

  • Asiakkaan yhteydenottoihin reagointi (puhelin, sähköposti, palvelupyynnöt) 
  • Palvelupyyntöjen kirjaaminen, priorisointi ja ratkaiseminen
  • Asiakkaan pyyntöjen eskalointi kolmansille osapuolille sekä muille tasoille 
  • Ratkaista service deskiin tulevia häiriöitä ja palvelupyyntöjä
  • Hoitaa viestintää asiakkaiden kanssa
  • Tikettien dokumentonti ja tunnettujen virheiden tietokannan ylläpito
  • SaaS ympäristöt

Lisäksi erilaisissa asiakasprojekteissa tulet käyttämään omia ohjelmistotuotteitamme ja luovaa ratkaisukykyäsi asiakkaiden vaatimusten tyydyttämiseen. Rakennat asiakkaiden kanssa tehtyjen määritysten pohjalta esimerkiksi sairaanhoitopiirin laajuisia sähköisiä potilastietoarkistoja ja tietovarastoja.

Eduksi katsotaan, että tiedät joitain seuraavista tekniikoista tai työkaluista

  • Java, JavaScript, SQL tietokanta, XSLT, XML Schemas, Windows ja Linux-ympäristöistä
  • projektityökokemus 

Tarjoamme:

  • mahdollisuuden kehittää osaamistasi monipuolisten työtehtävien ja innovatiivisten tuotteiden parissa
  • joustavat työajat ja rennon ilmapiirin kansainvälisessä ja nuorekkaassa työyhteisössä (työkielemme on englanti)
  • toimivat, tehokkaat ja modernit työkalut
  • kilpailukykyisen palkan ja työsuhde-edut
  • mahdollisuuden edetä projektipäällikön, vanhemman asiakasprojektiasiantuntijan tai integraatioasiantuntijan tehtäviin

Hakuohjeet:

Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi viitteellä ” ServiceDesk osaaja ja projektityäntekijä   sekä palkkatoiveellasi varustettuna 30.11.2018 mennessä sähköpostitse osoitteeseen ’jobs (at) avaintec.com’. Käsittelemme hakemuksia jo ennen määräaikaa, joten toimithan nopeasti! Lisätietoja Avaintecistä saat kotisivuiltamme http://www.avaintec.com/. Kysymykset, soittopyynnöt ja lisätietopyynnöt voit myös lähettää yhteystietojesi kera osoitteeseen ’jobs (at) avaintec.com’.

 

 

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1198031
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Helsinki