(Poistunut julkaisusta)

Service Specialist SD tekniseen asiakastukeen Elisalle
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.10.2020

Etsimme nyt Elisan yritysasiakaspalveluun teknisessä asiakasrajapinnassa viihtyviä ServiceDesk -henkilöitä. Etsitkö sinä jalansijaa IT-alan tehtäviin? Nyt kannattaa tarttua tilaisuuteen - tässä on huippu mahdollisuus saada monipuolista ja arvokasta työkokemusta IT-alalta! Työpisteesi voi sijaita Kokkolassa tai Tampereella.

Elisa tarjoaa yritysasiakkailleen liittymien ja laitteiden lisäksi tietoturva-, IT-, pilvi ja IoT-ratkaisuja. Pääset työskentelemään työympäristössä, jossa jokainen Elisan asiakas saa asiakaslähtöistä ja vastuullista asiakaspalvelua - parhaalla palveluasenteella. Tehtävässä hoidat yritysasiakkaiden yhteydenottoja eri yhteydenottokanavia pitkin (puhelin, email, chat) laadukkaasti ja tuloksellisesti. Jokapäiväisiin tehtäviisi kuuluvat mm. tekninen ongelmanratkonta ja viankartoitus, palveluiden myynti, asiakkaiden laskutukseen liittyvät asiat, tiimin kanssa oppiminen ja oman työn jatkuva kehittäminen. Pääset osallistumaan omien vahvuuksiesi ja osaamisesi kautta myös yritysasiakaspalvelun jatkuvaan kehitykseen.

Pääset siis oppimaan uutta ja haastamaan itseäsi monipuolisten tehtävien parissa. Sinulla on mahdollisuus kehittyä nykyaikaisen asiakaspalvelun huippuammattilaiseksi hyvässä seurassa! Tehtävään saat kattavan perehdytyksen.

Jotta viihtyisit tehtävässä, odotamme sinulta hyviä ihmistaitoja sekä palveluhenkistä ja myynnillistä asennetta. Sitoudut yhteisiin tavoitteisiin ja uskallat haastaa itseäsi. Uutta opittavaa tulee vastaan päivittäin ja työn tempo on korkea. Positiivinen ja utelias asenne haastavissakin tilanteissa on timanttia tässä työssä. ICT-ala kehittyy jatkuvasti ja Elisalla jatkuva oppiminen on vahvasti läsnä jokaisen arjessa. Siksi toivommekin, että sinuakin innostaa oppiminen ja teknologian kehityksen seuraaminen!

Tehtävä on osa-aikainen ja työvuorot sijoittuvat ma - su klo 6.30 - 21 välille siten, että pääpaino työvuoroissa on klo 8-16:30 välillä. Työsuhteessa työnantaja on Barona IT Oy.

Odotamme sinulta:

  • soveltuvaa IT-alan koulutusta tai meneillään olevia alan opintoja
  • teknisiä perustaitoja ja kiinnostusta oppia lisää
  • harrastustaustaa IT-alalta pohjaksi
  • asiakaslähtöistä työskentelyotetta
  • kykyä toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti
  • erinomaista suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa

Eduksi katsomme aiemman kokemuksen Call center asiakaspalvelutehtävästä.

Tehtävään valituille teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Kiinnostuitko? laitathan hakemuksesi meille mahdollisimman pian. Haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla!

Toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti, etäyhteyksiä hyödyntäen.