(Poistunut julkaisusta)

Service Manager
Respecta Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.1.2021

Respecta etsii Service Manageria Oulun klinikalle.

Service Managerina vastaat esimiestyöstä ja siten Oulun klinikan päivittäisestä toiminnasta. Vastuualueesi sisältää tehtäviä palvelutoiminnan, talouden, henkilöstöhallinnon, laadunvarmistuksen ja työhyvinvoinnin alueelta. 14 asiantuntijan lähiesimiehenä varmistat organisaation prosessien, käytäntöjen sekä toimintatapojen jalkautumisen ja juurtumisen osaksi klinikan toimintakulttuuria. Toimit tiiviisti sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kumppanina Respectan tuote- ja palvelukonseptien laadun ja saatavuuden varmistamiseksi. Raportoit roolissasi asiakkuusjohtajalle.

Tarjoamme sinulle haasteellisen, mielenkiintoisen ja tavoitteellisen työtehtävän yksilöllisten- ja valmisapuvälineiden parissa Suomen suurimmassa ja monipuolisimmassa apuvälinepalveluita tuottavassa organisaatiossa. Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • terveydenhuoltoalan tutkintoa sekä kattavaa kokemusta esimiestehtävistä
  • laaja-alaista terveydenhuoltoalan osaamista (esim. kuntoutus)
  • kokemusta prosessien, käytäntöjen ja toimintatapojen jalkauttamisesta ja kehittämisestä
  • erinomaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja
  • johdonmukaista ja ratkaisukeskeistä työotetta
  • sujuvaa suomen ja englannin kielitaitoa

Arvostamme lisäksi aikaisempaa kokemusta apuvälinealalta.

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja cv:si sähköpostitse osoitteeseen rekry@respecta.fi 27.1.2021 mennessä.