(Poistunut julkaisusta)

Service Manager
Cinia Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.9.2020
Cinian Global Connectivity -liiketoiminta tarjoaa tietoverkkojen yhteyspalveluita kansainvälisille ja kotimaisille asiakkaille – tule mahdollistamaan digitaalisia menestystarinoita kanssamme!

Cinia tarjoaa turvallisia korkean käytettävyyden tietoverkko- ja ohjelmistoratkaisuja. Meillä on oma noin 15 000 reittikilometrin laajuinen optinen kuituverkko Pohjois-Euroopassa ja asiakkaidemme joukossa on kansainvälisiä ja kotimaisia yrityksiä sekä yhteiskunnan kannalta elintärkeitä toimijoita.

Haemme nyt palvelupäällikköä vastaamaan kansainvälisten ja kotimaisten yhteyspalveluiden sekä kuituinfran asiakaskokemuksesta. Vastaat asiakkaan palvelujen hallinnasta, kehität palvelukokemusta ja hoidat laaturaportoinnin jatkuvan palvelun osalta sekä osallistut asiakastyytyväisyyden kehittämiseen yhteistyössä myynnin ja toimituspäälliköiden kanssa.

Etsimme vastuulliseen ja itsenäiseen toimintaan kyvykästä henkilöä, jolla pysyvät monet langat tiukasti hyppysissä. Olet oma-aloitteinen, hallitset kokonaisuuksia ja otat vastuuta asioista sekä niiden päätökseen saattamisesta. 

Mitä rooli pitää sisällään:

  • Kaikki laskutukseen liittyvät asiat asiakkaan elinkaaren aikana 
  • Asiakassopimusten edellyttämän dokumentaation luominen ja raportoinnin ylläpito
  • Service Deskin tukeminen ongelmatilanteissa sekä jälkiselvitykset asiantuntijoiden ja asiakkaan kesken
  • Asiakastyytyväisyyden seuranta ja sen kehittäminen omien asiakkuuksien osalta
  • Asiakkaan yhteyshenkilönä toimiminen toimituksen jälkeen elinkaaren loppuun asti
  • Asiakkuuksiin liittyvien kumppanuuksien hoitaminen esim. asiakaskohtainen alihankkijayhteistyö palvelutuotannon aikana
  • Lisämyynti palvelusopimuksien pohjalta 

Menestyt tehtävässä parhaiten, jos sinulla on:

  • Kokemusta yhteyspalveluista tai tietoliikenneyhteyksien parissa toimimisesta 
  • Kykyä sekä itsenäiseen että ryhmässä työskentelyyn 
  • Aktiivinen ja oma-aloitteinen työskentelytyyli 
  • Kehitys- ja kehittämishalua 
  • Halua aidosti ymmärtää asiakkaidemme tarpeita paremmin
  • Sujuva englannin kielen taito sekä suullisesti että kirjallisesti

Tällaista meillä on olla töissä:

Cinialla on lähes 300 työntekijää, jotka työskentelevät korkean käytettävyyden ja turvallisuuden tietoverkko- ja ohjelmistoratkaisujen parissa. Toimintamme perustana on vankka asiantuntemus modernista sovelluskehityksestä, tietoverkkoteknologioista ja kriittisistä toimintaympäristöistä. Yhdistämällä omia ja kumppaniemme palveluja toteutamme luotettavia kokonaisratkaisuja, jotka mahdollistavat asiakkaidemme digitaaliset menestystarinat. Olemme tunnettuja erityisesti luotettavuudesta ja ketteryydestä. Asiakkaamme ovat huipputyytyväisiä.

Tietoliikennepalveluiden kysyntä kasvaa jatkuvasti ja tässä roolissa sinulla on mahdollisuus päästä kasvamaan haastavassa ja mielenkiintoisessa toimintakentässä Cinialla. Tarjoamme työpaikan vakaassa, kasvavassa ja kansainvälistyvässä yrityksessä.  Työpisteesi sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Ilmalan tai Riihimäen toimipisteessämme. Joustamme myös etätyön suhteen. Tarjoamme kattavat työsuhde-edut, kuten laajan työterveyshuollon ja tuemme vapaa-ajan toimintaa ja harrastuksia. 

Innostuitko? Laita meille hakemus alla olevan linkin kautta palkkatoiveen kera 28.9. mennessä ja kerro hieman lisää siitä, miksi juuri tämä haaste olisi sopiva sinulle. Hakemuksia käsitellään jo hakuajan aikana.  Lisätietoja yksikönjohtajta Eeva Liljanto, p. 050 2166.