(Poistunut julkaisusta)

Service Manager
Radisson Blu Royal / Ravintola

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.1.2020

Suomen Radisson Blu Hotellit hakevat työntekijöitä, jotka haluavat onnistua. Etsimme sitä parasta talenttia, jolla on energiaa ja motivaatiota tuottaa elämyksiä ja tuloksia. Palvelufilosofiamme Yes I Can! on paljon muutakin kuin pelkkä slogan: se on henkilökuntamme elämäntapa, jolla varmistetaan ainutlaatuinen asiakaskokemus sekä ammatillinen ja henkilökohtainen kehittyminen. Hotellimme menestyminen on vahvasti riippuvainen henkilökunnasta ja olemme sitoutuneita kehittämään työntekijöistämme alan parhaita.

Radisson Blu Royal Hotel on huikea tapahtumatalo Helsingin ydinkeskustassa, jossa on järjestetty lukuisia tapahtumia tinkimättömällä ammattitaidolla jo 25 vuoden ajan. Tämä Suomen ensimmäinen Radisson Blu-hotelli on kokonaisuudessaan uudistettu vuoden 2019 aikana ja tarjoaa upeita elämyksiä asiakkaille ympäri maailman.

OLETKO ETSIMÄMME SERVICE MANAGER RADISSON BLU ROYAL HOTELIIN?

Haemme nyt ammattitaitoista Service Manageria ravintolapäällikön tueksi vastaamaan Premium -tasoisesta asiakaspalvelusta upouudessa Bistrossamme! Tehtävänäsi on huolehtia palvelusta, prosesseista ja henkilökunnan päivittäisestä työnohjauksesta ravintolapäällikön eriomaisena tukena. Toivomme, että olet innokas kehittämään toimintaa ja työskentelyotteesi on positiivinen ja tehokas. Sevice Managerina pääset vaikuttamaan uuden upean keväällä avautuvat Bistro -konseptimme luomiseen ja kehittämiseen!

Meillä on jo olemassa aivan mahtava ja ammattitaitoinen tiimi, toivommekin että olet hyvä lisä joukkoomme juhlistamaan ylpeästi onnistumisia kanssamme!

Odotamme Sinulta
· aiempaa kokemusta ravintolan esimiestyöstä
· taitoa johtaa ihmisiä ja onnistua yhdessä henkilökunnan kanssa
· kykyä varmistaa premium -tasoinen asiakastyytyväisyys
· valmiuksia organisoida toimintaa kansainvälisessä toimintaympäristössä
· positiivisuutta, rohkeutta ja ratkaisukeskeisyyttä

Tarjoamme Sinulle
·vastuullisen ja monipuolisen työtehtävän Suomen ensimmäisessä Radisson Blu -ketjun hotellissa
·vahvan tuen ja ammattitaitoisen työyhteisön
·avainroolin ravintolan toiminnan ja konseptin kehittämiselle
·S-ryhmän ja Radisson Hotel Groupin kattavat henkilöstöedut, tulospalkkiojärjestelmän ja uramahdollisuudet

Toivomme, että osaat sujuvasti joko suomea tai englantia, muistaen, että elekielen merkitys on meillä isossa roolissa. Lisätietoja tehtävästä antaa ravintolapäällikkö Tiina Ruuska p. 040 046 0213. Pyydämme täyttämään hakemuksen 9.2.2020 mennessä oheisen linkin kautta. Tehtävä täytetään sopivan hakijan löytyessä.

Huomioithan, että vain linkin kautta tulleet hakemukset käsitellään.

Rekrytointia hoitaa Sokotel Oy:n yhteistyökumppani Eezy Henkilöstöpalvelut.
(Enjoy on osa Eezy-konsernia)