(Poistunut julkaisusta)

Service Manager
Barona IT

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.3.2019

Etsimme asiakkaallemme Service Manageria vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin. Roolissa pääset osaksi monikansallista tiimiä ja työskentelemään vaativan ICT-projektin parissa, jossa asiakas toimii julkisella sektorilla. Taustalla on muuttuvan lainsäädännön myötä rakentuva uudenlainen palvelu, jolla on iso vaikutus tulevaisuuden yhteiskuntaan.

Tehtävässä vastaat asiakkaalle toimitettavan ylläpitopalvelun jatkuvuudesta sekä koordinoit muutostarpeita.Toimit vastuullisessa roolissa asiakasrajapinnassa sekä tuet asiakasta kehittyvän järjestelmän käyttöönotossa.

Päivittäisessä työssäsi tulet:

Varmistamaan palvelun häiriöttömyyden yhdessä asiakkaan sekä yhteistyökumppanien kanssa.

Raportoimaan palvelun tilanteesta asiakasyritykselle SLA:n mukaisesti·

Raportoimaan ohjausryhmälle palveluhallinnan näkökulmasta

Hoitamaan viestintää organisaation sisällä sekä sen ulkoisten partnerien kesken

Tässä tehtävässä odotamme sinulla olevan seuraavanlaista osaamista:

• Kokemusta ITIL-pohjaisesta palveluhallinnasta palvelupäällikön roolissa

• Vahvoja suullisia ja kirjallisia kommunikaatiotaitoja suomeksi ja englanniksi

• Proaktiivinen työskentelytapa, halua viedä asioita eteenpäin sekä kykyä sopeutua muuttuviin tilanteisiin

Huomioithan, että tehtävään valitulle henkilölle teetetään turvallisuusselvitys.

Voit hakea tehtävää lähettämällä CV:si ja palkkatoiveesi oheisen linkin kautta 24.3. mennessä. Tehtävässä työllistyt vakituiseen työsuhteeseen Barona IT:n konsultiksi, eli pääset BIT Cares -etujemme piiriin osaksi rohkeiden tekijöiden yhteisöä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä.

Edellytykset työnsaannille: IT Service Management