Service Manager
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.7.2018

Service Managerina IT-kokonaisulkoistusasiakkaiden parissa roolisi tavoitteena on, että asiakkuuksiesi asiakastyytyväisyys on huipppuluokkaa! Luot edellytykset asiakaskannattavuudelle ja etsit aktiivisesti kehitys- ja kasvumahdollisuuksia yhdessä asiakkaidesi kanssa. Pystyt kehittämään asiakkaidesi myytyjen palveluiden liiketoimintaa seuraamalla ja ennustamalla taloudellisia tunnuslukuja.

Käytännössä tähän tavoitteeseen päästään:

  • toimitamme palvelut sopimusten mukaisesti
  • ohjaamme operatiivisen tason toimintaa
  • kehitämme jatkuvasti palvelusalkkuamme yhdessä asiakkaidemme kanssa

Service Managerin roolissa olet mukana Palveluiden seuranta- ja ohjausryhmissä fasilitaattorina ja sihteerinä. Mittaat asiakaskokemusta ja palvelun laatua, jonka avulla pystyt kehittämään palveluitamme tarpeen mukaan. Olet asiakkaidemme yhteyshenkilö palvelun toimittamisen osalta.

Olet vahva joukkuepelaaja, hahmotat hyvin kokonaisuuksia ja osaat priorisoida asioita. SIAM - viitekehys on sinulle tuttu ja olet ehtinyt hankkia myös kokemusta SIAM:in parista. Tiivis ja pitkäjänteinen yhteistyö asiakkaiden kanssa on sinulle arkipäivää. Viestintätaitoisena, ICT-alaa sekä asiakastarpeita ymmärtävänä henkilönä pystyt esiintymään vakuuttavasti eri kohderyhmille ja sinulla on vahva kyky saada ihmiset ohjattua toimimaan tavoitteiden mukaisesti.

Service Managerina toimit yhteistyössä niin asiakkaan kuin oman talon asiantuntijoiden sekä liiketoimintojen kanssa ja olet aktiivisesti mukana kehittämässä Elisa Appelsiinin liiketoimintaa alan parhaaksi.

Olet palvelusopimusten omistaja, joten vastaat asiakkaalle tuotettavan palvelukokonaisunuden saumattomasta toimivuudesta ja johdat asiakkuutta laadukkaasti asiakaslupausten lunastamiseksi.

Service Managerin tehtävässä tarvitset

  • vahvaa myyntihenkisyyttä
  • laaja-alaista perustietotekniikan ja sovellusratkaisujen tuntemusta
  • SIAM -tuntemusta ja kokemusta
  • systemaattisuutta ja vahvaa vastuunottokykyä
  • kykyä toimia asiakkaan liiketoiminta- ja tietohallintojohdon kanssa
  • kykyä toimia ja ohjata projekteja sekä muutoshallintaa
  • hyviä neuvottelu-, esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja sekä suomeksi että englanniksi
  • asiakaspalveluasennetta ja laatuajattelua
  • kehityshakuisuutta, aktiivisuutta ja taitoa johtaa ict-palvelua
  • sujuvaa suomen ja englanninkielen taitoa

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, itsenäisen ja haasteellisen tehtävän, jossa voit kehittyä asiakastyön ammattilaisena. Tueksesi saat hyvän tiimin, kollegaverkoston ja Elisa Appelsiinin fiiliksen. Työskentelytavat ovat joustavia ja henkilöstön hyvinvointiin kiinnitetään erityistä huomiota. Tehtävässä on monipuoliset henkilöstöedut ja kilpailukykyinen palkka. Pääasiallinen työpisteesi on Helsingissä.

Lomien vuoksi lisätietoja voi kysellä 6.8. eteenpäin Petteri Lehtilältä, joka vastaa niihin mielellään. Petterin tavoittaa puhelimitse tai sähköpostilla p. 050 5263628 tai petteri.lehtila@elisa.fi

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1156533
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 26.8.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki