Service Manager
Aamiainen/ Radisson Blu Aleksanteri Hotel

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.2.2018
Suomen Radisson Blu Hotellit hakevat työntekijöitä jotka haluavat onnistua. Etsimme sitä parasta talenttia, jolla on energiaa ja motivaatiota tuottaa elämyksiä ja tuloksia. Palvelufilosofiamme Yes I Can! on paljon muutakin kuin pelkkä slogan: se on henkilökuntamme elämäntapa, jolla varmistetaan ainutlaatuinen asiakaskokemus sekä ammatillinen ja henkilökohtainen kehittyminen. Hotellimme menestyminen on vahvasti riippuvainen henkilökunnasta ja olemme sitoutuneita kehittämään työntekijöistämme alan parhaita.

OLETKO ETSIMÄMME AAMIAISEN SERVICE MANAGER RADISSON BLU ALEKSANTERI HOTELIIN ?

Radisson Blu Aleksanteri Hotel on kotia rakastavan ihmisen unelmahotelli. Talo tulvii runsaasti yksityiskohtia ja kussakin huoneessa voi aistia ainutlaatuisen ja aidon helsinkiläisen arvokodin tunnelmaa.

Helsingin sydämessä, kauniiden design-kortteleiden keskellä, yhdistyvät kotoisan boutique-hotellin ja kansainvälisen hotelliketjun laadun parhaat puolet. Hotelli koostuu kahden eri aikakauden rakennuksesta, jotka molemmat edustavat aitoa, historiallista Helsinkiä yli sadan vuoden takaa. Nykyinen Aleksanteri sijaitsee luovan kaupunkikulttuurin ytimessä. Inspiraatiota tarjoavat lähikortteleiden design-kaupat, galleriat ja trendikkäät kohtauspaikat. Nähtävyydet ja palvelut ovat kävelymatkan päässä.

Radisson Blu Aleksanteri Hotel on täydellinen unelmakoti, jossa palvelu pelaa. Se tarjoaa ihmisläheistä arjen luksusta. Hotelliin saapuvaa odottaa tuore pulla ja kahvi. Aitoa ja mutkatonta, niin kuin perheessä on tapana.

Service Managerina vastaat operatiivisena esimiehenä Super Breakfast konseptin päivittäisestä toiminnasta sekä varmistat palvelun sujuvuuden ja Radisson Blu standardien toteutumisen osana talon tiimiä. Kykenet sujuvasti toimimaan vastuullisena esimiehenä ja tarvittaessa tuuraamaan Operatiivista Päällikköä.

Odotamme sinulta aurinkoista ja asiakaslähtöistä toimintaa ja rohkeaa ja ennakkoluulotonta otetta työhön. Suhtaudut työhösi suurella intohimolla ja sydämellä, olet utelias ja sitoutunut kehittämään ja kehittymään. Ylivertainen asiakaskokemus on sinulle sydämen asia. Johdat itseäsi ja tiimiäsi esimerkilläsi sekä haluat haastaa itsesi ja luoda uutta. Osaat myös yhteen sovittaa korkean laadun ja tehokkaan toiminnan. Sinulla on jo monipuolinen useamman vuoden kokemus hotellin- tai ravintolan esimiestehtävistä ja hallitset sujuvasti suomea ja englantia. Työ on vuorotyötä. Ethän ole aamun mörökölli, vaan aamujen aurinko.

Tehtävät sisältävät mm.:
• Laadukkaan asiakaspalvelun varmistaminen sovittujen standardien mukaan läpi talon
• Päivittäiset Super Breakfast aamiaisen työtehtävät
• Vastuulliset esimiestehtävät
• Konseptien ja prosessien kehittämistä yhdessä esimiehesi kanssa
• Työskentelet operatiivisissa vuoroissa yhdessä tiimisi kanssa


Tarjoamme sinulle kotoisan työympäristön, jossa oma persoona ja ammattitaitosi pääsevät loistamaan. Pääset näköalapaikalle kansainväliseen ja kehittyvään Radisson Blu -ketjuun ja tätä kautta mahdollisuuden oppia, kehittyä ja laajentaa omaa osaamista. Hotellissamme sinua odottavat ammattitaitoiset ja mukavat Yes I Can! -henkiset työkaverit. Kaupan päälle saat kattavat S-ryhmän ja Carlson Rezidor Hotel Groupin henkilöstöedut tulospalkkiojärjestelmineen ja uramahdollisuudet.
Lisätietoja tehtävästä antaa Radisson Blu Aleksanterin Operations Manager Nathalie Huber p. 040-5134537 tai sähköpostilla nathalie.huber@radissonblu.com
Pyydämme täyttämään hakemuksen palkkatoiveineen 25.2.2018 mennessä oheisen linkin kautta.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1104907
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki, Uusimaa