Service Manager - Service Management Office
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.9.2018

Oletko vahva joukkuepelaaja ja pystyt hahmottamaan hyvin kokonaisuuksia ja priorisoimaan asioita. Sinulla on kykyä pitkäjänteiseen ja tiiviiseen yhteistyöhön asiakkaiden kanssa. Viestintätaitoisena, ICT-alaa sekä asiakastarpeita ymmärtävänä henkilönä pystyt esiintymään vakuuttavasti eri kohderyhmille ja sinulla on vahva kyky saada ihmiset ohjattua toimimaan tavoitteiden mukaisesti.

Etsimme nyt juuri sinua uudeksi Service Manageriksi vahvistamaan Elisan IT-Liiketoimintayksikön Palvelunhallintaan.

Service Managerina pääohjureitasi ovat asiakkuuksiesi asiakastyytyväisyys, edellytyksien luonti asiakaskannattavuudelle sekä haet aktiivisesti kehitys- ja kasvumahdollisuuksia yhdessä asiakkaan kanssa. Olet palvelusopimusten omistaja, joten vastaat asiakkaalle tuotettavan palvelukokonaisuuden saumattomasta toimivuudesta ja johdat asiakkuutta laadukkaasti asiakaslupausten lunastamiseksi.

Service Managerin tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta

  • Vahvaa myyntihenkisyyttä
  • Laaja-alaista perustietotekniikan ja sovellusratkaisujen tuntemusta
  • Systemaattisuutta ja vahvaa vastuunottokykyä
  • Kykyä toimia asiakkaan liiketoiminta- ja tietohallintojohdon kanssa
  • Kykyä toimia ja ohjata projekteja sekä muutoshallintaa
  • Hyviä neuvottelu-, esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja sekä suomeksi että englanniksi
  • Asiakaspalveluasennetta ja laatuajattelua
  • Kehityshakuisuutta, aktiivisuutta ja taitoa johtaa ICT-palvelua

Service Managerina vastaat

  • Palveluiden toimittamisesta sopimusten mukaisesti
  • Operatiivisen tason toiminnan ohjaamisesta
  • Palvelusalkun palveluiden ja palveluprosessien jatkuvasta kehittämisestä yhdessä Asiakkaan kanssa ja Asiakkaasta vastaavan arkkitehdin kanssa
  • Elisan sopimusvastuiden täyttämisestä

Service Managerina toimit yhteistyössä niin asiakkaan kuin oman talon asiantuntijoiden sekä liiketoimintojen kanssa ja olet aktiivisesti mukana kehittämässä Elisan liiketoimintaa alan parhaaksi.

Vaikka oletkin jo ammattilainen, meillä elisalaisilla on halu parempaan; haluamme kehittyä ja parantaa jatkuvasti. Varsinaisien työtehtäviesi lisäksi tuemme erilaisin keinoin kehittymistäsi ja tarjoamme monipuolisia etenemispolkuja työurallasi. Meillä pääset hyvään tiimin, saat erinomaisen ja laajan kollegaverkoston sekä pääset työhyvinvoinnista huolehtivaan työympäristöön ja kulttuuriin. Lisäksi meillä on kilpailukykyinen palkkaus, erittäin joustavat ja nykyaikaiset työskentelytavat, hienot toimipisteet hyvien yhteyksien varrella ja laajat etätyöskentelymahdollisuudet sekä hyvät henkilöstöedut. Elisa on myös valittu jo toistamiseen yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista.

Hakuaika on 23.09.2018 saakka. Työn alkamisen ajankohta mahdollisimman pian.

Lisätietoja tehtävästä antaa Palvelunhallinnan päällikkö Petteri Lehtilä, petteri.lehtila(at)elisa.fi

Etsitkö enemmän haastetta ja isompaa vastuuta strategisista asiakkaista: Katso Senior Service Managerin paikkamme.


Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1179012
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 23.9.2018
  • Hakuosoite: www-osoite