(Poistunut julkaisusta)

Service Manager, Helsinki
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.3.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Haemme nyt Palvelukeskus & Prosessit -organisaatioon, Contact Centeriin Helsinkiin

SERVICE MANAGERIA (Contact Center -asiakaspalvelu ja kumppaninhallinta)

Service Managerin tehtävässä vastaat OP Ketterä -mallin mukaisesti läpi arvoketjun nimetyn palvelun tavoitteiden toteutumisesta sekä ohjaat palvelun työskentelyä, osallistut sen kehittämiseen ja rakennat ryhmän toimintamalleja Contact Centerin näkökulmasta. Tehtävässä sinulla on vastuu palvelusi muutosten käyttöönotosta ja toiminnan havainnoinnista sekä poikkeamien raportoinnista esimiehellesi. Service Managerina vastaat myös työohjeiden, prosessikuvausten sekä koulutus- ja perehdytysmateriaalien ajantasaisuudesta omalla alueellasi.

Mitä odotamme sinulta

Odotamme tehtävään valittavalta henkilöltä ymmärrystä OP Ketterä -mallin mukaisesta arvoketjujohtamisesta ja oman vastuualueen tuotteiden, tehtävien ja järjestelmien erinomaista hallintaa sekä ymmärrystä vastuualueen lainsäädännöstä soveltuvin osin. Edellytämme sinulta kokemusta Contact Center -asiakaspalvelusta, tuntemusta palvelukeskustoiminnasta sekä näyttöjä tämän toiminnan kehittämisestä ja toimintamallien uudistamisesta sekä ohjeiden sisällöntuottamisesta. Myös kokemus pankkitoiminnasta sekä kumppanihallinnasta ja toimittajayhteistyöstä korostuu valintakriteereissä.

Valittavalla henkilöllä tulee olla kykyä tuottaa sisällöllisesti laadukasta prosessidokumentaatiota ja työohjeita sekä kykyä soveltaa prosessijohtamisen, Lean ajattelun ja jatkuvan parantamisen toimintamalleja liiketoiminnan kehittämisessä ja muutoksien jalkautuksessa.

Korostamme valintakriteereissä:

  • Kyky itsenäiseen päätöksentekoon
  • Yhteistyö- ja organisointikyky
  • Ennakkoluulottomuus ja muutosvalmius
  • Paineenhallintakyky ja omatoiminen ote sekä ajankäytön tehokas hallinta
  • Hyvä suullinen ja kirjallinen viestintätaito

Edellytämme tehtävässä myös sujuvaa englannin kielen taitoa.

Mitä saat meiltä

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän uuden OP -toimintamallin ytimessä. Tarjoamme sinulle dynaamisen ja uusiutuvan työympäristön, jossa pääset vaikuttamaan ja kehittämään asiakaspalvelua asiakastyytyväisyys edellä. Tulet toimimaan tiimissä, jossa haastamme toisiamme ja jossa jokaisen mielipide on tärkeä. Me Palvelukeskuksen Contact Centerissa uskomme siihen, että yhteistyöllä päästään parhaisiin tuloksiin. Mikäli haluat olla osa innostavaa työympäristöä, hae meille töihin!

Lisätiedot ja hakuohjeet

Kiinnostuitko tehtävästä tai jäikö jokin mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä antaa Process Owner Eetu Herranen (puh. 0504232177) keskiviikkona 6.3. klo 14-15 ja tiistaina 12.3. klo 15-16.

Hae tehtävää 17.3.2019 mennessä OP:n Urasivuston kautta.

Tehtävään valitulta tarkastamme luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetämme huumausainetestin ja terveyskyselyn.