(Poistunut julkaisusta)

Service Manager / Fortum, Espoo
MPS

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.6.2020

Fortumissa ajamme muutosta, jolla on merkitystä. Olemme johtava puhtaan energian yhtiö, joka kehittää ja tarjoaa asiakkailleen ratkaisuja liittyen sähköön, lämpöön, jäähdytykseen ja resurssitehokkuuden parantamiseen. Meillä työskentelee noin 8,300 ammattilaista Pohjoismaissa, Baltian maissa, Venäjällä ja Intiassa, ja kulttuurimme pohjautuu avoimeen johtamiseen, jatkuvaan kehittymiseen sekä uteliaisuuteen uusia ratkaisuja kohtaan. Liity mukaan johtamaan muutosta puhtaamman maailman puolesta! www.fortum.fi

Haemme Consumer Solutions -divisioonaan, 2019 perustettuun Enterprise Customers, Finland -liiketoimintayksikköön Espooseen vakituiseen työsuhteeseen

Service Manageria

Consumer Solutions -divisioonaan kuuluu sähkönmyynti sekä joitakin asiakasliiketoimintaan liittyviä osia Technology and New Ventures -yksiköstä. Divisioona vastaa kuluttajaliiketoiminnan sekä uusien teknologioiden nopeaan kehitykseen.

Työnkuvasi
Service Managerin vastuulla on saada aikaan kannattavaa kasvua yritysasiakasliiketoiminnassa tukemalla pitkäaikaisia ja kannattavia asiakassuhteita varmistamalla ja seuraamalla palveluiden toimittamista koko asiakasmatkan ajan. Vastuullesi kuuluvat muun muassa erilaiset hallinnolliset back office -tehtävät: erilaisten dokumenttien luominen, päivittäminen, lähettäminen ja seuranta, sopimushintojen kirjaaminen taustajärjestelmiin, erilaiset raportointivastuut ja palveluiden käyttöönotto, nimettyjen yhteistyökumppaneiden operatiiviset tehtävät sekä asiakastyytyväisyyden kokonaisvaltainen jatkuva parantaminen kulloinkin voimassaolevien tavoitteiden mukaisesti. Osallistut tarvittaessa asiakastapaamisiin, yhdessä myynnin kanssa, auttamalla asiakkaita ottamaan esimerkiksi online-palvelun käyttöön. Asiakkaisiin otat muissa asioissa tarvittaessa yhteyttä puhelimitse, videoneuvottelun kautta ja sähköpostitse. Vastuullasi on tukea yritysmyyntityötä ja kehittää yhdessä tiimin kanssa Back Office -prosesseja kannattavuuden maksimoimiseksi.

Lähin työkaverisi on nykyinen Service Managerimme, jonka kanssa työparina hyvässä yhteistyössä vastaatte siitä, että liiketoimintayksikkömme toiminnot ja tuki toimivat sujuvasti ja mutkattomasti iloisella otteella. Sijaistatte tarvittaessa toisianne.

Odotamme sinulta
Tehtävässä menestyminen edellyttää vahvaa oma-aloitteisuutta, tarkkuutta, huolellisuutta ja tehtävään sopivaa ongelmanratkaisukykyä sekä kykyä nauttia rutiineista ja toisaalta vaihtuvista tilanteista, joilla selätetään haastavimmatkin asiakastarpeet. Menestymisen edellytys on myös aito ilo ja tahto työskennellä suoraan asiakkaiden kanssa puhelimessa, sähköpostitse ja videoneuvotteluakin hyödyntäen. Hyviä neuvottelu- ja sosiaalisia taitoja tarvitset luodaksesi luottamuksellisen yhteistyön koko Enterprise Customers -yksikön ja sen tärkeiden sidosryhmien kanssa, unohtamatta asiakkaitamme joille haluamme luoda Vau-elämyksiä kaikissa kohtaamisissamme!

Sinulta odotetaan lisäksi kykyä työskennellä itsenäisesti sekä osana dynaamista myyntiorganisaatiota ja roolissasi vaaditaan joustavuutta sekä vahvaa vastuunkantoa omasta tekemisestä. Tahto oppia, kuunnella, kehittyä ja haastaa itseäsi ovat ominaisuuksia, joita arvostamme.

Muita odotuksia:

  • 3–5 vuoden kokemus asiakaspalvelusta / vastaavasta asiakastuki-tyyppisestä roolista / laskutus- ja perintä -tyyppisestä roolista.
  • Raportointi, excelit, wordit ja powerpointit ovat sinulle tuttuja työvälineitä ja ennakkoluulottomasti opit "nestorista mestariksi"!
  • Näytöt projektityöskentelystä lasketaan eduksi.
  • Tehtävään hyvin soveltuva kaupallinen koulutus, esimerkiksi tradenomi, yo-merkonomi tai vastaava.
  • Suomen kielen lisäksi sujuva englannin kielen taito (suullinen sekä kirjallinen). Ruotsin kielen sujuva taito luetaan eduksi.
  • Tärkeintä on avoin, joustava ja sopeutuva asenne, sillä uudessa yksikössä tehtävät ja tilanteet voivat vaihdella yllättäenkin.

Haluatko olla mukana yritysasiakasliiketoiminnan kasvattamisessa sekä kehittämisessä kohti jatkuvasti paranevia tuloksia niin kannattavuuden, kasvun kuin asiakaskokemusten näkökulmasta? Jos sait mukavia kylmiä väreitä, hakemus kannattaa lähettää heti! Lisätietoja antaa tarvittaessa MPS:n konsultti Maija Suokas maija.suokas@mps.fi.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si hakupainikkeen kautta viimeistään 14.6.2020 mennessä.