(Poistunut julkaisusta)

Service Engineer
Siemens Healthcare

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.1.2019

Siemens Healthcare Oy etsii Huoltoinsinööriä, Espoon pääkonttorille

Työsuhteen alkuun sijoitetaan laaja peruskoulutus, josta valtaosa tapahtuu Siemensin Saksan koulutuskeskuksessa.

 

Mitkä ovat ensisijaiset vastuualueeni?

Työ sisältää  kuvantavien laitteistojen, kuvatyöasemien ja IT -ratkaisuiden ylläpitoa. Ensisijainen tehtäväsi on toimia osana Customer Services -huoltotiimiä ja suorittaa huolto- ja korjaustehtäviä Suomessa ja tarvittaessa myös ulkomailla Siemensin turvallisuus- ja laatuohjeita noudattaen. Laitteistot sisältävät automaatiotoimintoja ja ohjelmisto- ja tietoliikenneteknisiä ratkaisuja joiden tuntemus on merkittävä etu.

 

Mitä minulta edellytetään suoriutuakseni tehtävästä?

Pystyt itsenäiseen-, määrätietoiseen- ja kustannustehokkaaseen työhön sekä olet vakuuttava yhteistyökumppani. Ymmärrät sujuvan asiakaspalvelun merkityksen yhtiömme imagolle. Sinun tulee olla mahdollista matkustaa runsaasti sillä valtaosa työajastasi on matkatyötä. Kaikki laitteistot ovat sijoitettuina asiakkaiden tiloihin terveyskeskuksissa, lääkäriasemilla ja sairaaloissa.

Lisäksi edellytämme sinulta

  • Tietotekniikka-alan-, lääketieteellisen tekniikan- , tai automaatioalan insinööritutkintoa (amk),  tai vastaavaa sähköalan tutkintoa
  • Elektroniikan ja sähkötekniikan perustuntemus on välttämätöntä.
  • hyvää englannin- ja suomen kielen suullista ja kirjallista osaamista. Ruotsin- ja/tai saksan kielen osaaminen katsotaan eduksi;
  • joustavuutta työaikojen suhteen;
  • matkustusvalmiutta ja –halukkuutta kotimaassa ja ulkomailla;
  • ajokorttia (väh. B).

 

Mitä muuta minun tarvitsee tietää?

Tarjoamme sinulle kansainvälisen näköalapaikan terveydenhuollon tekniikan alueella, kehittymismahdollisuudet sekä osaavan asiantuntijaorganisaation tuen.

Luo itsellesi henkilökohtainen hakijaprofiili ja lähetä hakemuksesi 3.2.2019 mennessä.

Varmistathan, että täytät kaikki vaaditut kohdat hakulomakkeesta parhaan tietosi mukaisesti. Käytämme antamiasi tietoja arvioidaksemme sopivuuttasi tehtävään.

 

Yhteystiedot

Lisätietoja varten, otathan yhteyden rekrytoivaan esimieheemme: Antti Laine,  Customer Services Manager, +358 50 512 6575 arkisin klo. 8 – 16.

 

---- English version ----

Siemens Healthcare Oy is currently looking for a Service Engineer to join our service team in Espoo headquarter.

The chosen person will go through a comprehensive training period at the beginning of the employment, which will be held partly in Siemens’ training center in Germany.

What are my responsibilities?

Maintenance and repair work of imaging systems, workstations and IT solutions. Working as a part of our Customer Services – team and providing careful and systematic service in Finland and if necessary also abroad by following Siemens’ safety, security and quality guidelines

What do I need to qualify for this job?

You have independent, determined and cost effective approach towards working and you are convincing cooperator. You understand the meaning of proficient customer service to our company image. You are able to travel most of the working time because all systems are located on the hospitals and clinics. Knowing automation functions, SW- and data communication solutions is a great advantage

We also expect you to have

·         appropriate education, namely a Bachelor’s of Science degree in IT/telecom,  medical technology or automation or other electrical based education

·       basic skills of electronics and electrical engineering is essential

·         good written and verbal communication skills in Finnish and in English, Swedish and German language skills would be an advantage;

·         flexibility around working hours;

·         possibility and willingness to travel for work in Finland and abroad;

·         driving license (minimum: B).

 

What else do I need to know?

We offer you a vantage point to international area of healthcare technology and expert support with good prospects to develop your professional skills and advance in your career.

We are looking forward to receiving your online application by 3rd of February 2019 at the latest.

Please ensure you complete all areas of the application form to the best of your ability as we will use the data to review your suitability for the role.

Contact

If you have further questions regarding this job offer, please be free to contact our Hiring Manager, Antti Laine, Manager Customer Services, +358 50 512 6575 on weekdays 8 – 16 H.