(Poistunut julkaisusta)

SERVICE DESK -työntekijä, Wennstrom Fuel Systems Oy (Ylöjärvi)
Alen Consulting Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.5.2019

Asiakkaamme Wennstrom Fuel Systems Oy on keskittynyt polttoaineen siirtämiseen ja mittaamiseen jakeluaseman säiliöstä asiakkaan säiliöön. Yritys tarjoaa laadukkaita tuotteita sekä huolto- ja korjauspalveluita polttoaineen jakelujärjestelmille kaikkialla Suomessa. Tuotevalikoima kattaa koko ketjun polttoaineen jakelumittarista säiliön ylitäytön estimeen. Asiakkaamme edustaa esimerkiksi Wayne-jakelumittareita ja Dealex-automaatteja. Lisäksi heillä on kattava valikoima muita polttoainejärjestelmien komponentteja. Asiakkaamme tuottaa kunnossapidon palveluita kaikille merkittäville öljy-yhtiöille. Yhteensä Wennstrom Fuel Systems -konsernissa on yli 200 työntekijää ja he ovat yhdessä sisaryritystensä kanssa Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa johtava pohjoismainen toimija alalla. 

Haemme nyt asiakkaallemme Ylöjärvelle

SERVICE DESK -TYÖNTEKIJÄÄ

pitkäaikaiseen työsuhteeseen.

Vastaat yhdessä muun Service Desk -tiimin kanssa polttoaineen jakeluasemien vikailmoitusten vastaanottamisesta ja välittämisestä huolto-organisaatiolle. Ratkaiset asiakkaan ongelmia joko itsenäisesti tai huolto-organisaation tuella. Kommunikoit sujuvasti yhteistyökumppaneiden sekä sisäisen organisaation kanssa. Olet tottunut nopeaan työtempoon ja sinulla on aktiivinen työote. Sinulle on tärkeää asiakkaan liiketoiminnan toimivuuden ymmärtäminen ja halu kehittyä teknisen asiakaspalvelun ammattilaiseksi, olet kiinnostunut tekniikasta.  

Valitulta henkilöltä edellytämme:

  • asiakaspalveluhenkisyyttä ja positiivista asennetta sekä intoa oppia uutta
  • teknistä tai kaupallista koulutusta ja kiinnostusta tekniikkaan
  • hyviä vuorovaikutus- ja tiimipelurin taitoja
  • ongelmanratkaisutaitoja ja itsenäistä työotetta
  • sujuvia ja tämän päivän tasolla olevia IT-taitoja 
  • englannin kielen taitoa

Eduksesi katsomme:

  • huoltoasema-alan tuntemuksen
  • muun kielitaidon

Asiakkaamme tarjoaa sinulle mahdollisuuden kehittyä teknisen tuen asiantuntijaksi alan johtavassa pohjoismaisessa konsernissa. Asiakkaamme toimipiste sijaitsee Ylöjärvellä. Työtä tehdään arkisin toimistoaikaan (noin klo 8-16).

Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Palkkaus on sopimuksen mukainen. 

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoiveen kera oheisen linkin kautta. Lisätietoja saat soittamalla Alen Consulting Oy:n toimitusjohtaja Nina Koskiselle, p. 050 555 0392.

 

Alen Consulting Oy on rekrytointeihin, suorahakuihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut asiantuntijaorganisaatio. Olemme toimineet jo vuodesta 1993 asti ja olleet mukana tamperelaisten ja pirkanmaalaisten yritysten rekrytointitarpeiden asiantuntijoina. Nykyään toimintamme kattaa koko valtakunnan ja asiakkainamme on useita suuria ja pieniä koko Suomen alueella toimivia yrityksiä.

Olemme Henkilöstöpalveluyritysten Liiton jäsenenä luotettava ja ammattitaitoinen työnantaja sekä suorarekrytointiprosessin toteuttaja. Pidämme huolta työntekijöistämme ja vuokratyösuhteessa takaamme aina vähintään työehtosopimuksen mukaisen palkkauksen, asianmukaiset työvarusteet sekä tukemme kaikissa työsuhteeseen liittyvissä asioissa.