Service Desk- työntekijä, Espoo
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.11.2019

Etsimme kansainväliselle asiakkaallemme Service Desk- työntekijää 6 kuukauden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen. Työ on kokopäiväinen ja alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävä on ihanteellinen mahdollisuus esimerkiksi henkilölle, joka haluaa arvokasta työkokemusta isosta kansainvälisestä yrityksestä IT-tehtävistä. Työskentelypaikka sijaitsee Espoossa.

Työtehtäviisi kuuluvat:

- EMEA alueen service desk tukihenkilönä toimiminen osana tiimiä; käytössä on tikettijärjestelmä, ja kommunikointi tapahtuu joko sähköpostitse tai puhelimitse
- 1,5 -tason service desk tukitehtävät
- Ongelmien ratkominen esim. (Outlook, OneDrive, OneNote, Sharepoint, MS Powerpoint, Yammer) ja mm. käyttöoikeuksien antaminen sekä järjestelmien päivittäminen

Toivomme sinulta:

- Mielellään IT-alan koulutusta tai vastaavia taitoja sekä aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
- Hyvää englannin ja suomen kielen taitoa
- Yhteistyökykyä, hyvää asiakaspalveluasennetta, selkeää ulosantia ja hyvää paineensietokykyä

Työaika on liukuva 07.30-16.30 arkisin ja 38h/vko.

Kiinnostuitko?

Ota kiinni hienosta mahdollisuudesta kansainvälisessä ja mielenkiintoisessa yrityksessä, jossa pääset myös kehittymään ja oppimaan uutta. Laita hakemus ja CV:si palkkatoiveineen joko Adeccon sivujen kautta www.adecco.fi, tai sähköpostiin juhani.aikas@adecco.fi. mahdollisimman nopeasti. Haastattelemme sopivia hakijoita jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Juhani Äikäs, 0406634711, juhani.aikas@adecco.fi.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot