(Poistunut julkaisusta)

Service desk- työntekijä, Espoo
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.5.2019

Etsimme kansainväliselle asiakkaallemme Service Desk- osaajaa kesätöihin elokuun loppuun asti. Työ on kokopäiväinen ja alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävä on ihanteellinen mahdollisuus esimerkiksi henkilölle, joka haluaa arvokasta työkokemusta isosta kansainvälisestä yrityksestä IT-alalta. Työskentelypaikka sijaitsee Espoossa.

 

Työtehtäviisi kuuluvat:


- EMEA alueen service desk tukihenkilönä toimiminen
- 1,5 -tason service desk tukitehtävät
- Ongelmien ratkominen esim. (Outlook, OneDrive, OneNote, Sharepoint, MS Powerpoint, Yammer) ja käyttöoikeuksien antaminen.

 

Toivomme sinulta:


- Mielellään IT-alan koulutusta tai vastaavia taitoja sekä aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
- Hyvää englannin ja suomen kielen taitoa
- Yhteistyökykyä, hyvää asiakaspalveluasennetta, selkeää ulosantia ja hyvää paineensietokykyä

 

Työaika on liukuva 07.30-16.30 arkisin ja 38h/vko.

 

Kiinnostuitko?


Ota kiinni hienosta mahdollisuudesta kansainvälisessä ja mielenkiintoisessa yrityksessä, jossa pääset myös kehittymään ja oppimaan uutta. Laita hakemus ja CV:si palkkatoiveineen Adeccon sivujen kautta www.adecco.fi mahdollisimman nopeasti, mutta viimeistään 19.5. Haastattelemme sopivia hakijoita jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Juhani Äikäs, 0406634711, juhani.aikas@adecco.fi.