(Poistunut julkaisusta)

Service desk -tukihenkilö
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.11.2018



Työn kuvaus:
  Etsimme kansainväliselle asiakkaallemme Service Desk- osaajaa määräaikaiseen työsuhteeseen 2019 tammikuun loppuun asti. Määräaikaisuuden jälkeen on mahdollisuus eripituisiin tuurauksiin mm. loma-aikoina asiakaan tarpeen mukaan. Työ on kokopäiväinen ja alkaa heti sopivan henkilö löydyttyä. Tehtävä on ihanteellinen opintojen loppusoralla olevalle henkilölle, joka haluaa arvokasta työkokemusta isosta kansainvälisestä yrityksestä IT-alalta. Työskentelypaikka sijaitsee Espoossa.
 
Työtehtäviisi kuuluvat:

- EMEA alueen service desk tukihenkilönä toimiminen
- 1,5 -tason service desk tukitehtävät
- Ongelmien ratkominen esim. (Outlook, OneDrive, OneNote, Sharepoint, MS Powerpoint, Yammer) ja käyttöoikeuksien antaminen.
 
Toivomme sinulta:

- Mielellään IT-alan koulutusta tai vastaavia taitoja sekä aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä
- Hyvää englannin ja suomen kielen taitoa
- Yhteistyökykyä, hyvää asiakaspalveluasennetta, selkeää ulosantia ja hyvää paineensietokykyä
 
Työaika on liukuva 07.30-16.30 arkisin ja 38h/vko.
 
Kiinnostuitko?

Ota kiinni hienosta mahdollisuudesta kansainvälisessä ja mielenkiintoisessa yrityksessä, jossa pääset myös kehittymään ja oppimaan uutta. Laita hakemus ja CV:si Adeccon sivujen kautta www.adecco.fi mahdollisimman nopeasti, mutta viimeistään 12.11. mennessä. Haastattelemme sopivia hakijoita jo hakuaikana ja täytämme paikat heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Anne Alarousu anne.alarousu@adecco.fi tai numerosta 040 707 5513.

Asiakkaan tehtävänimike:  Service desk -tukihenkilö


Sijainti:  ESPOO


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Mona Marttinen


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO