SERVICE DESK tai LÄHITUKI, Tampere/Helsinki
Experis

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.10.2018

 

Etsimme nyt Tampereelle ja Helsinkiin useita SERVICE DESK sekä LÄHITUKIHENKILÖITÄ pitkäaikaisiin työsuhteeseen.

Service Desk työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Yhteydenotot koskevat asiakasyrityksemme IT-palveluita (laite-ja ohjelmistoasennukset, tietokoneet, AV-laitteet, mobiili ja tulostimet). Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows –ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on

-  IT-alan koulutusta tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa osaamista
-  parin vuoden työkokemusta vastaavista tehtävistä ja hyvää yleistä IT-osaamista
-  oma-aloitteista ja asiakaslähtöistä asennetta
-  hyvä Microsoftin tuotteiden osaamista, esim. Windows 10 ja Office 365
-  hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi

Eduksi sinulle on

-  aikaisempi kokemus IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
-  ajokortti ja auton käyttömahdollisuus.
-  kyky reagoida hyvin kiireisissä tilanteissa

Tarjoamme sinulle sitoutuneen ja innostavan työyhteisön sekä kilpailukykyisen palkkauksen. Sinulla on myös kehityksen kärjessä kulkevan asiakasyrityksemme monipuoliset kehittymismahdollisuudet. Työt ovat kokoaikaisia arkitöitä.

Hae tehtävää 18.11.2018 mennessä päivitetyllä ansioluettelolla Experis-sivujen kautta. Laitathan mukaan myös palkkatoiveesi. Haastattelemme sopivia henkilöitä jo ennen hakuajan päättymistä

Lisätietoja tehtävästä antaa Experiksen Recruitment Consultant Mikko Keskinen p. 040 674 3150 Halutessasi voit jättää myös soittopyynnön sähköpostitse mikko.keskinen@fi.experis.com.  

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1192543
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Pirkanmaa