(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Supervisor
eCraft

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.2.2020

Innostutko sujuvasta asiakaspalvelusta ja prosesseista? Haluatko olla aktiivisesti varmistamassa aIan parasta service desk -kokemusta? Etsimme juuri sinua!
 

Service Desk Supervisor

Craftin vahvan kasvun myötä kehitämme myös asiakaspalvelumme toimintaa entisestään. Etsimme nyt uuteen rooliin asiakaslähtöistä ja prosessiorientoitunutta Service Desk Supervisoria varmistamaan että jatkuvien palveluidemme sovellustukemme, AMS (Application Management Services) palvelee asiakkaitamme laadukkaasti ja tehokkaasti. Keskitetty AMS -yksikkömme kattaa kaikkien eCraftin palveluiden asiakastuen ja jatkuvan ylläpidon. Tässä roolissasi pääset näkemään laajasti eCraftin liiketoimintaratkaisuja digitalisoivan kokonaistarjooman ja osallistumaan operatiivisesti sen ylläpitoon. Palvelumme yrityksille kattavat mm toiminnanohjauksen ja asiakkuudenhallinnan, kenttätyön sovellukset, data, analytiikka- ja koneoppimispalvelut sekä sovelluskehityksen. 

Roolissasi työpäiväsi rakentuu seuraavien vastuualuiden ympärille:
•    palvelupyyntöjen/tikettien huolehtiminen ja allkokointi oikeille resursseille 
•    SLA:n valvonta
•    työn tuloksellisuuden, laadun ja riittävän dokumentaation varmistaminen – myös kiireen alla
•    palvelupyyntöjen ja muutospyyntöjen eriyttämisen seuranta ja tekemisen varmistaminen
•    resurssien koordinointi ja työvuorojen hallinta
•    yhteistyö liiketoimintayksiköiden vetäjien kanssa resurssinäkökulma huomioiden
•    ratkaisuohjeiden ja raporttien laadinta
•    analysointi ja kehitysehdotusten eteenpäin vienti

Olet etsimämme henkilö mikäli:
•    sinulla on jo kokemusta service desk tai muusta teknisestä asiakaspalveluympäristöistä operatiivisella tasolla
•    hallitset mielellään ITIL –käytännöt.  
•    viet asioita eteenpäin jämäkästi, mutta yhteistyökykyisesti 
•    omaat asiakaspalveluhalua sekä toimeen tarttuvaa työotetta. kohdatessasi täysin uudenlaisen ongelman, näet sen uhan sijasta mahdollisuutena oppia uutta 
•    työskentelet vastuullisella ja proaktiivisella otteella. Huomatessasi epäkohtia, etsit ratkaisuja ja viet kehitysehdotukset eteenpäin
•    hallitset suomen lisäksi sujuvasti englannin kielen
•    olet aina hyvien puolella. 

Aiempi kokemus tarjoamistamme liiketoimintaratkaisuista on eduksi, muttei välttämätöntä. Työssäsi käytät Atlassianin työkaluja, joten näiden tuntemisesta on hyötyä. Tekniset asiat voi kuitenkin oppia ja tärkeintä on asenteesi; sinulla tulee olla tahtoa ylittää asiakkaan odotukset sekä tarttua aktiivisesti toimeen ja kehittää asioita koko ajan paremmaksi. 

Mitä me tarjoamme sinulle? 

Taustallamme on kasvava ja tunnustettu tarina Suomen ykkösrivistössä, ja voimakkaasti kasvanut asiakaskuntamme on kestävällä pohjalla. Hiljattain tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn mukaan NPS:mme on Suomen parhaimmistoa. Vahvuutemme on lisäksi tutkitusti korkea työtyytyväisyys, josta myös pidämme huolta. Lisäksi päämiehemme ovat antaneet meille korkeaa tunnustusta mm.:
•    Microsoftin ”Digitalisation Partner of 2019” ja globaalin Microsoft Inner Circle - kumppaniverkoston jäsen.
•    Qlikin osalta olemme Elite Solution Provider ja kuulumme harvalukuiseen kumppanijoukkoon Euroopassa, jotka ovat edustettuina Global Partner Advisory Committeessa.  
•    Lisäksi Adaptive Insightin osalta olemme olleet ”Partner of the EMEA” usemman vuoden peräkkäin sekä yksi maailman suurimmista toimijoista, mistä osoituksena saimme vuonna 2019 ”Partner of Excellence” -tunnustuksen.

eCraft on osa Fellowmind-konsernia, jonka kautta tarjoamme laajat mahdollisuudet myös kansainväliseen menestykseen. Osana meitä saat laajan sparrausverkoston mukavista kollegoista erilaisilta liiketoiminta-alueilta.  

Näemme myös sinun kehittymisesi tärkeäksi ja annamme tarvittavan tuen ja kouluttautumismahdollisuudet urasi tukemiseksi. Meillä olet tekemisen tukipilari, et osa koneistoa. Haluamme kehittyä koko ajan paremmaksi. Tämän vuoksi toivommekin sinulta myös uusia näkökulmia ja ideoita toimintaamme. Lisäksi tarjoamme erittäin kilpailukykyiset työsuhde-edut sekä kannustimet kehittymiseen ja työssä jaksamiseen.

Heräsikö kiinnostus? Toivomme, että otat meihin yhteyttä pikaisesti ja haet meille sivujemme kautta, kuitenkin viimeistään 23.2.2020 mennessä. Täytämme paikan heti soveltuvan henkilön löydyttyä, joten suosittelemmme toimimaan nopeasti.

Uskomme, että parhaat päätökset tehdään tiedon pohjalta. Eli mikäli sinulle herää mitä tahansa kysymyksiä, ota toki yhteyttä:

Pasi Lepistö, Recruiting Lead (050-490 3670; pasi.lepisto@ecraft.com) 

https://www.ecraft.com/fin/ura/hae/service-desk-supervisor