(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Specialisteja Joensuuhun
Atea Finland Oy, Joensuun toimpiste

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.4.2018

Etsimme asiakaspalveluhenkisiä it-alan tekijöitä Joensuuhun yritysasiakaspalveluun.

Oletko it-alan vasta-alkaja tai jo jonkun verran töitä tehnyt? Pidätkö asiakaspalvelusta ja ongelmien ratkomisesta? Saatat olla juuri sopiva henkilö it-helpdeskiin asiakkaallemme!

Etsimme Joensuuhun

Service Desk Specialisteja

määräaikaisiin työsuhteisiin.

Työssäsi opastat ja neuvot yritysasiakkaita heidän tietoteknisissä ongelmissaan; opastat mm. järjestelmien ja laitteiden käytössä. Työtä tehdään pääasiassa arkisin klo 8-16 ja työpisteesi sijaitsee Joensuussa.

Edellytämme hakijalta it-alan tutkintoa; joko datanomin tai amk-tason/yo-tason koulutusta sekä vähintään harjoittelujen kautta saatua alan työkokemusta. Eduksi katsotaan aiempi työkokemusta it-tukityöstä, puhelintyöstä ja asiakaspalvelusta sekä Active Directory-ohjelmiston käyttökokemus.

Lisäksi toivomme, että olet asiakaspalveluhenkinen, ongelmanratkaisukykyinen, luotettava ja oma-aloitteinen sekä puhut sujuvaa suomea ja pärjäät myös englannin kielellä.

Työ on määräaikainen (6-12 kk) ja viikkotuntimäärä joko 37,5h/vko tai 0-37,5h/vko, riippuen asiakkaan tilanteesta ja tarpeesta sekä hakijan tilanteesta. Palkka määräytyy henkilöstöpalvelualan työehtosopimuksen mukaan. Työ alkaa sopimuksen mukaan, voi alkaa hyvinkin nopeasti.

Jos kiinnostuit, täytä hakemus nettisivuillamme, huomioithan, että haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.

Lisätietoja saat Joensuun toimistostamme, p. 010 617 8700 ja joensuu@barona.fi