Service Desk -specialisteja eri paikkakunnille
Barona IT Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 17.11.2020

Etsimme nyt tunnetulle ja kansainväliselle IT-alan asiakasyrityksellemme useita Service Desk -osaajia monipuoliseen ja mielenkiintoiseen tehtävään. Jos olet positiivisella ja reippaalla asenteella varustettu ongelmanratkoja ja työskentelet mielelläsi asiakasrajapinnassa osana asiantuntevaa tiimiä, tässä voi olla mahdollisuutesi! Uusi työpaikkasi voi sijaita esimerkiksi Helsingissä, Turussa tai Vaasassa, mutta tehtävää voi tarpeen vaatiessa toteuttaa myös etänä. Ethän epäröi hakea tehtävään sijainnistasi riippumatta!

Työssäsi vastaanotat ja ratkot päivittäin yritysasiakkaiden IT-ongelmia suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Jos sinulla ei ole riittävää ruotsin kielen osaamista huolehtivat kollegasi näistä asiakkaista. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin. Tyypilliset ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Tehtävässä työnantajana toimii Barona IT, mutta tulet työskentelemään asiakasyrityksessämme Helsingissä, Turussa, Vaasassa tai tilanteen mukaan etänä. Tehtävä on 6kk määräaikaisuus, mutta se saattaa sisältää mahdollisuuden myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen. Työaika tehtävässä sijoittuu arkisin klo: 7–19 välille. Työtunnit tehtävässä ovat 37,5 h/vko.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija ja viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön IT-ongelmatilanteiden parissa antaa hyvät eväät tehtävässä onnistumiselle.

Toivomme sinulta:

  • soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja (esim. datanomi, IT-tradenomi)
  • vahvaa osaamista Windows työasemaympäristöistä
  • Microsoft Office -tuoteperheen hyvää hallintaa
  • kokemusta AD käyttäjähallinnasta
  • oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta
  • monipuolista ongelmanratkaisukykyä ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta
  • sujuvaa suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa
  • sujuva suullinen sekä kirjallinen ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
  • ServiceNow osaaminen katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle:

  • viihtyisät työtilat asiakasyrityksemme tiloissa tai mahdollisuuden etätyöskentelyyn
  • haastavia, mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä
  • asiantuntevan ja kannustavan työyhteisön osana tunnettua kansainvälistä organisaatiota
  • mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä IT-alan ammattilaisena

Katso, millaista työ Service Deskissä on ja millaisiin yrityksiin kauttamme on mahdollista työllistyä osoitteesta: barona.fi/techsupport

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi meille CV:n kera mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuajan puitteissa.

Toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti etäyhteyksiä hyödyntäen. Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1400943
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 6.12.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki, Turku, Vaasa