(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Specialist
Poolia Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.10.2020

Etsimme globaalille IT ulkoistuspalveluita tarjoavalle asiakkaallemme useampaa asiakaspalvelutaitoista SERVICE DESK SPECIALISTia.

Service deskissä työvuorot sijoittuvat arkisin klo 7-19 välille. 


Mistä on kyse?

Kyseessä on puhelimitse ja sähköpostitse tehtävää Windows työasemaympäristöön liittyvää laajaa teknistä asiakastukityötä, sisältäen myös mm. etäasennuksia ja käyttöopastusta. Työssä vastataan yritysasiakkaiden tukipyyntöihin, tehdään vianmäärittelyä ja ratkotaan laite- ja sovellustukeen liittyviä teknisiä vika ja häiriötilanteita etäyhteyksiä hyödyntäen.

Työ on vahvasti puhelimitse tapahtuvaa asiakaspalvelua ja on välillä hyvinkin hektistä, joten toivomme kykyä työskennellä myös ajoittaisen kiireen keskellä. 

Mitä odotamme?

Voit olla jo urallasi edennyt osaaja tai vastavalmistunut tietojenkäsittelyn tradenomi, datanomi tai insinööri jos sinulta löytyy jo jotain kokemusta it-tuen/service deskin tyyppisistä tehtävistä. Myös harrastuneisuus tietotekniikan parista on erittäin arvokasta. 

Sinulla löytyy kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja viihdyt ihmisten parissa, neuvoen ja auttaen heitä päivittäisissä tietotekniikkaan liittyvissä vikatilanteissa. Yhteydenottoja tulee laajasti hyvin erityyppisistä asioista, suomen, ruotsin ja englannin kielellä. Tehtävässä menestyminen edellyttääkin oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta tiedon ja ratkaisujen hakemiseen. 

Mita tarjoamme?

Tarjoamme sinulle kokoaikaisen työsuhteen ja monipuolisen tehtävän isossa ja kansainvälisessä yrityksessä, erittäin mukavan ja osaavan tiimin sekä esihenkilön tuen, nykyaikaisen työympäristön sekä mahdollisuuden monipuoliseen tekniseen kehittymiseen. Tämä voi olla myös mahdollisuus opintojensa vastavalmistuneelle saada työura käyntiin tunnetussa ja hyvämaineisessa IT-alan palveluyrityksessä. Töitä tehdään tällä hetkellä osittain etänä ja osittain paikan päällä Helsingin Pitäjänmäessä. 

Lisätietoja

Hakuprosessi on jo käynnissä, joten haethan tehtävää mahdollisimman pian. Lisääthän CV:si lisäksi myös hakemustekstin, jossa kerrot lyhyesti työ- ja koulutustaustastasi, aloitusmahdollisuudestasi, motivaatiostasi haettuun service desk tehtävään sekä palkkatoiveesi.
Lisätietoja tehtävästä saat ottamalla yhteyttä Poolia IT:n rekrytointikonsultteihin:

Sigrid Puhilas-Ikonen
sigrid@poolia.fi
+358 20 7290 839

Annastiina Korpi
annastiina@poolia.fi
+358 20 7290 835

Poolia IT Oy

Poolia IT on ketterä ja alati kasvava rekrytointiyritys. Teemme tiiviisti yhteistyötä eri oppilaitosten kanssa ja meillä on useita asiakassuhteita, joiden kanssa saumaton yhteistyö on sujunut jo vuosia. Panostamme laadukkaaseen työnhakijakokemukseen, sekä hyvään aktiiviseen viestintään rekrytointiprosessin eri vaiheissa. Arvostamme kaikkia hakijoitamme ja työntekijöitämme, mikä takaa sen, että työtä tehdään ihmisläheisesti. Työviihtyvyyttä luomme mm. toimimalla työnantajana joustavasti ja järjestämällä työntekijöillemme erilaisia tapahtumia pitkin vuotta. Osana Poolia Oy:tä olemme HPL:n jäsen ja OMX-pörssinoteerattu yhtiö.

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter