(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Specialist
Barona IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.3.2020

Etsimme asiakkaallemme Service Desk Specialistia mielenkiintoiseen ja monipuoliseen 2. tason tehtävään yritysasiakasympäristöön. Oletko aidosti kiinnostunut IT-alasta ja omaksut nopeasti uusia tietoteknisiä kokonaisuuksia? Tässä tehtävä, jossa sinulla on mahdollisuus päästä kehittymään sovellustuen ja teknisen tuen monipuolisessa maailmassa!

Service Desk Specialistina tehtäviisi kuuluvat tuettaviin sovelluksiin ja infraan liittyvä 2. tason ongelmanratkonta, neuvonta, tekniset tukitehtävät sekä tarvittaessa käyttäjätuki etäyhteyksien avulla. Lisäksi tiimi osallistuu erilaisiin projekteihin, mm. päivityksiin liittyen ja toimii kehittäjien sekä 1. tason välisenä rajapintana. Uudessa tehtävässäsi saat kattavan perehdytyksen sekä työtehtäviin että tuettaviin sovelluksiin!

Työsuhde alkaa toukokuun alussa 2020. Tehtävä on määräaikainen 6 kuukautta, mutta saattaa sisältää mahdollisuuden pidempiaikaiseen työsuhteeseen.

Työ on vuorotyötä ja vuorot sijoittuvat ma-la klo 6.30 -23 välille sekä su klo 10 - 23 välille. Perehtymisajan alussa työskentely tapahtuu toimistoaikoihin ja kestää suunnilleen 2 - 3 kuukautta.

Toivomme sinulta:

  • IT-alan korkeakoulututkintoa tai loppuvaiheessa olevia opintoja

  • vahvaa osaamista Windows käyttöjärjestelmistä

  • monipuolisia tietoteknisiä valmiuksia, mm. tietokantokannat ja Powershell

  • luontevaa otetta asiakasrajapinnassa toimimiseen

  • oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta

  • ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti

  • valmiuksia työskennellä myös kiireessä ja paineen alla

  • erinomaisia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja suomeksi ja englanniksi

Tarjoamme sinulle:

  • kattavan perehdytyksen työtehtäviin ja tuettaviin sovelluksiin
  • asiantuntevan työyhteisön ja tiimin vahvan tuen työllesi
  • luottamukseen perustuvan työskentelykulttuurin ja vahvan tekemisen meiningin
  • mahdollisuuden kartuttaa työkokemusta monipuolisessa ympäristössä
  • kasvupaikan kehittyä järjestelmien rautaiseksi ammattilaiseksi kansainvälisesti toimivassa yrityksessä

Työnantajana työsuhteessa toimii Barona IT Oy.

Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Poikkeustilanteesta johtuen toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina RecRight Live -työkalumme kautta. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti, etäyhteyksiä hyödyntäen.