(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Specialist
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.5.2018

Me Barona IT:llä etsimme IT-tukihenkilöitä Service Deskiin, asiakasyritystemme tarpeisiin!

Oletko IT-tuen osaaja, joka etsii uutta mahdollisuutta? Tai oletko opintojen loppuvaiheessa oleva tai vastavalmistunut tulevaisuuden kyky? Haluaisitko työskennellä ympäristössä, jossa voit yhdistää sekä ihmisten parissa työskentelyn ja tietotekniikan?

Nyt sinulla on mahdollisuus monipuoliseen työnkuvaan, mielenkiintoisessa työympäristössä! Service Desk -asiantuntijat käsittelevät palvelupyyntöjä, asentavat ohjelmistoja ja tarjoavat teknistä tukea yritysasiakkaille. Työvälineitäsi ovat puhelin, chat-keskustelu, etähallinta ja sähköposti. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija, kiinnostunut kimuranteistakin pulmatilanteista ja pystyt luontevasti myös ”multitaskaamaan”. Työssäsi et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, vaan käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki. Viihdyt hektisessä työympäristössä ja osaat myönteisen asenteesi avulla selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin.

Toivomme, että sinulla on jo jonkin verran kokemusta asiakaspalvelusta/IT-tuesta ja teknisten ongelmien ratkonnasta. Edellytämme sinulta myös sujuvan suomen ja englannin kielen hallintaa.

Etsimme sekä osa-aikaisia että kokoaikaisia työntekijöitä, ja siksi tehtävä sopii hyvin niin opiskelijalle kuin kokopäivätyötä etsivällekin. Toivomme kuitenkin, että pystyisit työskentelemään vähintään noin 3 päivänä viikossa (22,5h/vk). Työaika sijoittuu arkipäiville klo 07-17 välille. Työsuhde on määräaikainen vuoden loppuun saakka, mutta tehtävässä on optio jatkosta.

Tehtävään edellytämme:

• soveltuvaa IT alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja

• vahvaa osaamista Windows 7/10 käyttöjärjestelmästä (asennukset ja ongelmanratkonta) sekä vahvaa MS Office osaamista (myös Outlook)

• perusosaamista AD käyttäjähallinnasta

• ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti

• valmiuksia työskennellä myös kiireessä ja paineen alla

• positiivista ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta

Tarjoamme:

• mielenkiintoisen ja monipuolisen työympäristön

• mahdollisuuden kehittää osaamistasi IT alalla

• loistavan tiimin työsi tueksi

Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla, joten jätäthän hakemuksesi pian! Voit käydä tutustumassa Service Desk-työhön alla olevan linkin kautta.

https://www.youtube.com/watch?v=hnEPb5OH0is