(Poistunut julkaisusta)

SERVICE DESK SPECIALIST, Helsinki
Experis

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.2.2020

Elisa on tietoliikenne- ja digitaalisten palveluiden edelläkävijä. Elisan asiakkaina on 2,8 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota, ja verkossa on yli 6,3 miljoonaa liittymää. Elisan osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä, vuonna 2018 liikevaihtomme oli 1,83 miljardia euroa ja henkilöstöä 4 900. Vastuullisena suomalaisena markkinajohtajana toimintaamme ohjaa toiminnan jatkuva parantaminen.

Elisan brändejä ovat Elisa, Elisa Saunalahti, Elisa Videra, Elisa Santa Monica, Elisa Automate ja Elisa Smart Factory. Elisa tarjoaa myös digitaalisia palveluita kansainvälisille markkinoille. Portfolioon kuuluvat esimerkiksi visuaalisen viestinnän palvelut, viihdepalvelut ja pilvipohjaiset IT-palvelut. www.elisa.fi

Oletko asiakaspalveluhenkinen ja IT-tuen tehtävät ovat sinulle tuttuja opinnoista tai työn kautta? Löytyykö sinulta aito innostus tekniseen ongelmanratkaisuun?

Mikäli vastasit myöntävästi, voit olla asiakkaallemme Elisalle Helsinkiin Pasilan pääkonttorille etsimämme

SERVICE DESK SPECIALIST

Haemme kahta uutta IT-tuen osaajaa mukaan tärkeään rooliin Elisan sisäiseen Service Deskiin. Tiimi työskentelee Elisan Pasilan pääkonttorilla tarjoten IT-tukea Elisan omille työntekijöille. Tehtävässä pääset konkreettisesti ratkomaan monipuolisia IT-ongelmia ja kehittymään alan ammattilaisena tätä kautta.

Tehtävään valittu henkilö tulee työskentelemään vakituisessa työsuhteessa Experiksen palkkalistoilla. Työajat sijoittuvat arkisin klo 7-17 välille ja viikkotyöaika on 37,5 h. Työtä tehdään myös päivystysvuoroissa iltaisin (klo 17-21.30) ja viikonloppuisin (la klo 8.30-21.30 ja su klo 9.30-19.30). Tehtävässä aloitus on viimeistään maaliskuun alussa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Muutaman vuoden kokemusta IT-tuen tehtävistä TAI
  • Soveltuvia opintoja (esim. Datanomi tai IT-tradenomi)
  • Tietämystä Windows -ympäristöstä
  • Perusymmärrystä Office365 -ympäristöstä ja pilvipalveluista
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • Asiakaspalveluhenkisyyttä ja kykyä ongelmanratkaisuun
  • Valmiutta varallaoloon ja ilta- sekä viikonlopputyöskentelyyn

Erityisesti arvostamme hyvää asennetta työntekoon ja kykyä työskennellä sekä puhelimitse, chatissa että on-site. Kykenet ratkaisemaan ongelmia haastavissakin tilanteissa järjestelmällisellä otteella. Kokemus asiakaspalvelutyöstä on eduksesi.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä kehittymään Service Desk -asiantuntijana tietoliikenne- ja digitaalisten palveluiden edelläkävijällä sekä kilpailukykyisen palkkauksen. Pääset tehtävässä osaksi dynaamista tiimiä, jossa puhalletaan yhteen hiileen ja kannustetaan toisia.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi heti alla olevan hae-painikkeen kautta. Haastattelut aloitetaan välittömästi jo hakuajan puitteissa. Lisätietoja tehtävästä antaa Experiksen Delivery Manager Nina Laitakari nina.laitakari@fi.experis.com ja Delivery Manager Essi Elomaa essi.elomaa@fi.experis.com.

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.