Service Desk -osaaja
Barona IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.11.2019

Etsimme nyt tunnetulle ja kansainväliselle IT-alan asiakasyrityksellemme Service Desk -osaajaa monipuoliseen ja mielenkiintoiseen tehtävään. Jos olet positiivisella asenteella varustettu ongelmanratkoja ja työskentelet mielelläsi asiakasrajapinnassa osana asiantuntevaa tiimiä, tässä voi olla mahdollisuutesi! Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingissä.

Työssäsi vastaanotat ja ratkot yritysasiakkaiden IT-ongelmia. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin. Ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Tehtävässä työnantajana toimii Barona IT, mutta tulet työskentelemään asiakasyrityksessämme Helsingissä. Tehtävä on kokopäiväinen 6kk määräaikaisuus, mutta saattaa sisältää mahdollisuuden myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen. Työaika tehtävässä sijoittuu arkisin toimistoaikoihin 7 - 17 välille.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija ja viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön IT-ongelmatilanteiden parissa antaa hyvät eväät tehtävässä onnistumiselle.

Toivomme sinulta:

  • soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja
  • vahvaa osaamista Windows työasemaympäristöistä 7 ja 10
  • Microsoft Office -tuoteperheen hyvää hallintaa
  • kokemusta AD käyttäjähallinnasta
  • oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta
  • monipuolista ongelmanratkaisukykyä ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta
  • sujuvaa suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle:

  • haastavia, mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä
  • asiantuntevan ja kannustavan työyhteisön osana tunnettua organisaatiota
  • mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä IT-alan ammattilaisena

Katso, millaista työ Service Deskissä on ja millaisiin yrityksiin kauttamme on mahdollista työllistyä osoitteesta: barona.fi/techsupport

Kiinnostuitko? lähetä hakemuksesi sekä CV:si meille mahdollisimman pian! Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1318813
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 8.12.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: (sofia.heikkila (a) barona.fi)
  • Puhelin: 045 6711726
  • Sijainti: Helsinki