(Poistunut julkaisusta)

Service Desk -osaaja
Barona ICT Services Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.10.2019

Etsimme nyt IT alan asiakasyrityksellemme Service Desk -osaajaa monipuoliseen ja mielenkiintoiseen työskentely-ympäristöön. Jos olet positiivisella asenteella varustettu ongelmanratkoja ja työskentelet mielelläsi asiakasrajapinnassa osana asiantuntevaa tiimiä, tässä voi olla mahdollisuutesi! Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Lahdessa.

Työssäsi vastaanotat ja ratkot yritysasiakkaiden IT-ongelmia. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin. Ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä ohjataan eteenpäin, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana. Omaat hyvät organisointitaidot ja pystyt hallitsemaan useita asioita samanaikaisesti ajoittain kiireisissäkin työtilanteissa.

Tehtävä on määräaikainen kevääseen 2020. Määräaikaisuuden tarkempi kesto selviää prosessin edetessä.

Toivomme sinulta:

-soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja

-vahvaa osaamista Windows työasemaympäristöistä

-Microsoft Office -tuoteperheen hyvää hallintaa

-kokemusta AD käyttäjähallinnasta

-monipuolista ongelmanratkaisukykyä ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta

-oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta

-hyviä dokumentointivalmiuksia arjen tilanteisiin

-sujuvaa suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle:

-haastavia, mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä

-asiantuntevan ja kannustavan työyhteisön

-mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä IT-alan ammattilaisena

Kyseessä on määräaikainen kokopäiväinen tehtävä, joka saattaa sisältää mahdollisuuden myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen. Työnantajana tulee toimimaan Barona IT Oy.

Laita lähetä hakemuksesi sekä CV:si meille mahdollisimman pian! Saatamme haastatella henkilöitä tehtävään jo hakuajalla.